Aviseringar
Rensa alla

ställ frågor till pendu


pendu:

det ligger vid avenyn!  

var fan är det? har bara bott här någon vecka. eller kanske två. vilket pendeltåg är det? eller vad det nu heter i göteborg. spårvagn.


   
SvaraCitera
Draug

player one: det ligger vid avenyn!

var fan är det

450px-Avenyn.jpg
Avenyyyn går inte att missaBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: var fan är det? har bara bott här någon vecka. eller kanske två. vilket pendeltåg är det? eller vad det nu heter i göteborg. spårvagn.

jag bor inte i gbg men nästan alla spårvagnar går via avenyn. det är en skitlång gata så man kan inte missa pga är fullt med krogar och människor där. var inte budo själv till någon hjälp?


   
SvaraCitera

pendu:

jag bor inte i gbg men nästan alla spårvagnar går via avenyn. det är en skitlång gata så man kan inte missa pga är fullt med krogar och människor där. var inte budo själv till någon hjälp?

budo? har väl inte hört något från honom. kommer bara bli distraherad av någon söt popflicka om jag beger mig till stan. har stjärnor under ögonen och allt.

oh wait-

brb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Är du tjej eller kille?

jag är 1 chey

Draug: ok, det var i gbg vad jag vill minnas i slottskogen vid det här tillfället. De hade cykeltävling tvärs genom hela gbg samtidigt denna dag. Något du kmr ihåg? lr är det förträngt och bortglömt.

har varit på flera träffar i slottsskogen så. det är namnet jag inte kan relatera till, vad har du nickat förut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför har du en bild på en hund?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lex_:
varför har du en bild på en hund?

hahhahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lex_: varför har du en bild på en hund?

det är cheshirekatten ser du väl. jag gillar den.


   
SvaraCitera

pendu:

jag är 1 chey

Trevligt 🙂

Trivs du här på UM?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Trivs du här på UM?

ja oftast. har funnits här i många år och har lärt känna en del fina människor.


   
SvaraCitera
Draug

pendu: har varit på flera träffar i slottsskogen så. det är namnet jag inte kan relatera till, vad har du nickat förut?

då har du varit med i svängarna ett tag vad det verkar. E ju det som är det kluriga, hade ett annat nick vid detta tillfället, ett ganska dåligt ett dessutom, öhm Paranormal_cannabis tror jag att mitt nick var under den aktuella träffen.


   
SvaraCitera

Gillar du techno?


   
SvaraCitera

pendu:

ja oftast. har funnits här i många år och har lärt känna en del fina människor.

Det är ju skönt att höra 🙂 Hoppas att det fortsätter så! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug: då har du varit med i svängarna ett tag vad det verkar. E ju det som är det kluriga, hade ett annat nick vid detta tillfället, ett ganska dåligt ett dessutom, öhm Paranormal_cannabis tror jag att mitt nick var under den aktuella träffen.

jajemen!   jaa, jo det känner jag igen!  men kommer tyvärr inte ihåg hur du såg ut

My dreams are her: Gillar du techno?

ingenting jag lyssnar på men kan vara nice ibland


   
SvaraCitera
Draug

pendu: jajemen! jaa, jo det känner jag igen! men kommer tyvärr inte ihåg hur du såg ut

då var inte mitt minne ute o svajja helt o hållet iallefall 😉 nä det gör inget är inte så mycket för världen att beskåda ändå, har bara lite svaga minnen av dig ,men kommer ihåg att du var snygg! även om det är ett tag sen nu så kommer jag ändå ihåg så pass mycket!


   
SvaraCitera