Aviseringar
Rensa alla

Ställ mig frågor


Ämnesstartare

UM känner mig alldelles för dåligt, och jag har hört utav vissa människor att de fått fel intryck av mig, och jag tyckte att detta var ett bra sätt att ge er svar på allt ni vill veta, samt jag är uttråkad. Fråga vad du vill! Var snälla bara! Mycket glad


   
Citera

är du 

kvinna lr man


   
SvaraCitera

vad bör jag, fråga dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lucifer:
vad bör jag, fråga dig?

allt. kör på. intervjua mig. finns inte mycket jag inte svarar på Blink

S3ON:
är du 

kvinna lr man

man!


   
SvaraCitera

Bor du fortfarande i Spanien?


   
SvaraCitera
b1son

e inte såna här trådar lite old news


   
SvaraCitera

varför det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dödsdömd:
Bor du fortfarande i Spanien?

nope.. flyttade hem i februari. hur vet du det förresten? har du haft annat konto då du snackat med mig eller? Mycket glad tror inte jag pratat med dig då du haft detta nick

böghög:
e inte såna här trådar lite old news

jag tycker dom är nice.. men vill du inte hänga i tråden så är det lugnt


   
SvaraCitera

Stålröven:

nope.. hur vet du det förresten? har du haft annat konto då du snackat med mig eller? Mycket glad 

Kanske :p

var bor du nu då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dödsdömd:

Kanske :p

var bor du nu då?

Tillbaka i min hemstad Sundsvall.. Mycket glad Det känns så skönt att vara tillbaka.. Jag tänker inte flytta igen.. Det var en mardröm där, men det tänker jag inte prata om här.. vill hålla tråden positiv


   
SvaraCitera

Stålröven:

Tillbaka i min hemstad Sundsvall.. Mycket glad Det känns så skönt att vara tillbaka.. Jag tänker inte flytta igen.. Det var en mardröm där, men det tänker jag inte prata om

Skönt att att du känner så. Måste verkligen va gött att komma tillbaka om du inte trivdes 🙂


   
SvaraCitera

Hur länge bodde du i Sundsvall innan? Bor nämligen också här, men kommer inte ihåg om jag har sett dig 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
Hur länge bodde du i Sundsvall innan? Bor nämligen också här, men kommer inte ihåg om jag har sett dig 😮

Flyttade runt till lite olika ställen i sundsvall under hela mitt liv, sen så har jag bott ett år eller så i gävle 🙂


   
SvaraCitera
b1son

sry om ja va o3vlig va ej mening1

hur gott e svamp på en skala 1-10?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:
sry om ja va o3vlig va ej mening1

hur gott e svamp på en skala 1-10?

utveckla. vilken svamp? kantarellstuvning på macka är ju 10 iaf


   
SvaraCitera