Aviseringar
Rensa alla

Ställningar för en stor kuk?


Ämnesstartare

21MysigaCentimeter:

21MysigaCentimeter

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Bästa namnet på um, nånsin.


   
SvaraCitera

Varför funkar inte doggy? Han får ju ha lite kontroll på sig själv så att han inte kör in hela om det gör ont ju. Vafan.


   
SvaraCitera

Budolicious:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Bästa namnet på um, nånsin.

det va min kompis som valde det. han heter 20mysigacentimeter så mitt är snäppet bättre[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21MysigaCentimeter:

han heter 20mysigacentimeter så mitt är snäppet bättre[wink]

Eller snäppet än mer patetiskt, bara att välja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21MysigaCentimeter:

ojoj jag anaravundsjuka[wink]

Nej för jag skiter i att du har en undervecklat och möglig lilltå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MeMe:

Missionären, skeden och att jag rider går bra

Ni får väl kompletera det med lite icke penetrativt sex då om det känns enformigt, bra sex innebär inte nödvändigt vis att han måste köra in kuken i ett hål [cute]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Nej för jag skiter i att du har en undervecklat och möglig lilltå.

haha det låter som grov avundsjuka. men du ska inte va ledsen gud har gjort oss alla unika. du kanske inte har en stor kuk men det ser i alla fall ut som att du har en stor mage. grattis[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21MysigaCentimeter:

men det ser i alla fall ut som att du har en stor mage.

Vad har det med kukstorlek att göra? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21MysigaCentimeter:

haha det låter som grov avundsjuka. men du ska inte va ledsen gud har gjort oss alla unika. du kanske inte har en stor kuk men det ser i alla fall ut som att du har en stor mage. grattis[bigcheers]

Är knappast avundsjuk på ett troll. [zzz]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Är knappast avundsjuk på ett troll. [zzz]

haha du hoppas att jag är ett troll[wink] men verkligheten är hård ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21MysigaCentimeter:

haha du hoppas att jag är ett troll men verkligheten är hård ibland.

Jaha, så om du nu är så "lyckad" fysiskt enligt dig själv, vad har du mer att komma med? En AF-värdig fysik, bra utbildning eller hotshot jobb/eget företag?
Antagligen ingetdera.

Skaffa dig/gör nåt som du kan vara stolt över istället för att basunera ut vilken sex- och snoppguru du är.


   
SvaraCitera

flexfit:

Jaha, så om du nu är så "lyckad" fysiskt enligt dig själv, vad har du mer att komma med? En AF-värdig fysik, bra utbildning eller hotshot jobb/eget företag?
Antagligen ingetdera.

jag studerar för tillfället men jobbar även 3 kvällar i veckan på sportgym butiken i skövde. tjänar nästan 120kr efter skatt så mitt liv är hyfsat lyckat. men tack för omtanken[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21MysigaCentimeter:

haha du hoppas att jag är ett troll[wink] men verkligheten är hård ibland.

Hoppas för din egen skull då du är lagom efterbliven. Men som du sa verkligheten är hård.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Hoppas för din egen skull då du är lagom efterbliven. Men som du sa verkligheten är hård.

haha ojoj personangreppen tar aldrig slut. stackars människa som inte har något mer intressant att skriva än falska påståenden om min mentala hälsa. när du har fakta i ämnet kan vi prata. tills dess kan du väll raka dig för den där nagelborsten du har under hakan är ju inte direkt het.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21MysigaCentimeter:

jag studerar för tillfället men jobbar även 3 kvällar i veckan på sportgym butiken i skövde. tjänar nästan 120kr efter skatt så mitt liv är hyfsat lyckat. men tack för omtanken

-Vad studerar du och var?

-Sportgymbutiken (kan du inte namnet?) i Skövde. Vilken stekare du måste vara.

-120 kr efter skatt? Om du nu mot förmodan menar 12000 kr efter skatt undrar jag vad det är för butik du står i 3 kvällar i veckan.


   
SvaraCitera