Aviseringar
Rensa alla

Ställningstråden!


talrik
Ämnesstartare

era favoritställningar?[bigcheers]
vad brukar ni köra mest? ge mig era tips, trix och feedback!
vilken ställning drömmer ni om att få testa?

min absoluta favorit måste nog vara missionären med särade ben och halft på knä. då får man ordentligt med kontroll över situationen samtidigt som man kan ha rejält med sex.

min andra favorit är ståendes bakifrån i duschen, fritt fram att bitas i nacken och komma åt div. känsliga delar med mina händer [cute]

vet inte va jag skulle vilja testa, har nog gjort det mesta. kanske den där sexgungan nån gång haha! 😀


   
Citera
Ämnesetiketter

Doggystyle [cool]


   
SvaraCitera

GHAGJ AHTAR DIG JUEVLA FHORA HATAR DIG!!


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

King_of_cash:

Doggystyle

men den e så opersonlig.. :S skön ibland när man får tjejjen att bita i kudden 😛 men endå

Slynfisk:

GHAGJ AHTAR DIG JUEVLA FHORA HATAR DIG!!

[tard][chocked][confused]


   
SvaraCitera

Jag vet inte vad alla jävla ställningar kallas men .. som missionären fast jag har mina ben på killens axlar! [bigsmile][bigsmile]
GIMME GIMME!


   
SvaraCitera

variation är bäst[smile] fast det var jävligt länge sen[n]


   
SvaraCitera

Babblo:

Jag vet inte vad alla jävla ställningar kallas men .. som missionären fast jag har mina ben på killens axlar! [bigsmile][bigsmile]

MEN SERIÖST. Har hört en annan UMare prata om den där ställningen också, och jag förstår inte hur det går till! Hur är det ens möjligt? Måste man ha extremt vild fantasi och akrobatiska skills för att ens kunna föreställa sig det? [tard]


   
SvaraCitera

Heta ställningar är udda ställningar...

Tjejen rider baklänges är ju alltid uppskattat[cool]

Men en som man kör oftast (på fyllan samt med pojk/flickvänner) är ju killen sitter framför tjejen som ligger med särade ben så man ser hela henne och kan ta överallt [y]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Måste man ha extremt vild fantasi och akrobatiska skills för att ens kunna föreställa sig det? [tard]

Jag är inte akrobatisk. DEN ÄR SKÖÖÖÖN 🙂
Du får prova? tänk dig missionären, du har dina ben över killens axlar .. bara .. så ..


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

MEN SERIÖST. Har hört en annan UMare prata om den där ställningen också, och jag förstår inte hur det går till! Hur är det ens möjligt? Måste man ha extremt vild fantasi och akrobatiska skills för att ens kunna föreställa sig det? [tard]

nej asså d e fett enkelt.. det är för dig som om du skulle sitta på golvet med benen rakt ut. killen tar bara och håller upp din rumpa i dina ben å så ere bara å köra.


   
SvaraCitera

Bakåtvänd missionär. Alltså, mannen underst. Tjejen (jag) står lutad ner över honom på knä. Typ.
Eh. Sen fungerar det när tjejen ligger och killen står. Höjdskillnaden löses med exempelvis köksbord. :$
Eller doggystyle.

Fast ja.


   
SvaraCitera

Babblo:

Du får prova? tänk dig missionären, du har dina ben över killens axlar .. bara .. så ..

Den beskrivningen hjälper inte alls. Men denna:

talrik:

nej asså d e fett enkelt.. det är för dig som om du skulle sitta på golvet med benen rakt ut. killen tar bara och håller upp din rumpa i dina ben å så ere bara å köra.

Fick mig att förstå. [smile]
Fast jag tycker inte missionären passar in någonstans i den bilden. [tard]


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

I love Lucy:

Sen fungerar det när tjejen ligger och killen står. Höjdskillnaden löses med exempelvis köksbord. :$

tvättmasking som centrifugerar. mmmmmmh! [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast jag tycker inte missionären passar in någonstans i den bilden. [tard]

vilken bild? 😛


   
SvaraCitera

talrik:

vilken bild? 😛

... För att vara 18 verkar du vara tämligen korkad. [sad]
Den mentala bilden som uppstår när man försöker föreställa sig ställningen utifrån din fina beskrivning.


   
SvaraCitera