Aviseringar
Rensa alla

stämmer det att man får mardrömmar om man äter sig proppmätt precis innan läggdags?


Ämnesstartare

för jag käkade 6 vårrullar, en burk vitkålsallad och 4 mackor innan jag skulle lägga mig igår och jag hade hur softa drömmar som helst[bigsmile]

aja vad tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Tror ej.
Men jag kan egentligen inte bedöma det där eftersom jag alltid drömmer mardrömmar. [cool]


   
SvaraCitera

kattmaat:

för jag käkade 6 vårrullar, en burk vitkålsallad och 4 mackor innan jag skulle lägga mig igår och jag hade hur softa drömmar som helst

Nej det stämmer knappast. Det är en gammal myt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tydligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Tror ej.
Men jag kan egentligen inte bedöma det där eftersom jag alltid drömmer mardrömmar.

jag med fram tills igår :S visst det var en pedofil med i drömmen men jag drömde också om att jag var på gymmet och pumpade (har saknat det då jag varit sjuk) och hur jag äntligen tog kontakt med en tjej som jag kikat på alltför länge utan att våga ta kontakt[blush]

FreeWay89:

Nej det stämmer knappast. Det är en gammal myt.

borde fan äta ihjäl mig igen så kanske jag får schyssta drömmar igen 😉 har haft mardrömmar alltför länge så det kändes soft att få sova gott[smile]


   
SvaraCitera

kattmaat:

borde fan äta ihjäl mig igen så kanske jag får schyssta drömmar igen 😉 har haft mardrömmar alltför länge så det kändes soft att få sova gott

Hmm aaa vi har alla våra lösningar på sömnproblemet [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Hmm aaa vi har alla våra lösningar på sömnproblemet

och jag som dessutom älskar att äta[y]


   
SvaraCitera

kattmaat:

och jag som dessutom älskar att äta

MUNCHIES!! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

MUNCHIES!!

jag är inte hungrig just nu...och när jag inte är hungrig är jag arg och blir grön som hulken!


   
SvaraCitera

kattmaat:

jag är inte hungrig just nu...och när jag inte är hungrig är jag arg och blir grön som hulken!

Fuuuuuuu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Fuuuuuuu

ME SMASH YOU DIE!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske påverkar[surprised][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får homoerotiska drömmar om jag äter banan efter 10.

mvh.


   
SvaraCitera