Aviseringar
Rensa alla

Ständigt kåt & kommande


Ämnesstartare

Harpya:

Ska bli riktigt intressant att få piller utskriva nu.

Haha, ehm, lycka till x)

Det kanske låter härligt och det är väl inte hemskt hela tiden direkt, kan jag väl erkänna[cute] men det känns som att jag knappt kan koncentrera mig nu, tänker bara på sex.


   
SvaraCitera

Hananas:

efter någon vecka blev jag bara kåtare och kåtare

Önskar att min flickvän var så.

Hananas:

Frustrerande, känns efter 1 timme som att man gått utan sex i ett år![/quote

Hur många gånger onanerar du per dag?


   
SvaraCitera

låter asjobbigt [smile] speciellt om man inte har någon att knullla, kul att behöva onanera 24/7


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

låter asjobbigt speciellt om man inte har någon att knullla, kul att behöva onanera 24/7

Ja, det låter inte specielt kul!


   
SvaraCitera

Master Avatar:

Ja, det låter inte specielt kul!

Precis, vad hemskt det lät xD


   
SvaraCitera

Grattis, nu vet du hur det är att vara kille.

Däremot kan jag tyvärr inte hjälpa dig.


   
SvaraCitera

smile234:

Precis, vad hemskt det lät xD

hahaha, skulle du gå omkring å vara kåt 24/7?


   
SvaraCitera

Master Avatar:

hahaha, skulle du gå omkring å vara kåt 24/7?

Nej det har jag inte sagt och det är jag inte heller xD Men onanera är ju inte oskönt precis och det lät så hemskt om hon skulle behöva göra det ofta xD Fast som det låter så lär hon göra det rätt ofta?


   
SvaraCitera

mopsen:

Shit, jag trodde att du var kille. *s*

Var jävligt glad för det!
Det ska till mycket för att man själv ska komma. Jag kan fan räkna på min ena hand hur många gånger det har hänt haha.


   
SvaraCitera

smile234:

Nej det har jag inte sagt och det är jag inte heller xD Men onanera är ju inte oskönt precis och det lät så hemskt om hon skulle behöva göra det ofta xD Fast som det låter så lär hon göra det rätt ofta?

Sant. Gör du det ofta dåXD


   
SvaraCitera

CZeleaC:

Det ska till mycket för att man själv ska komma. Jag kan fan räkna på min ena hand hur många gånger det har hänt haha.

Hur många?


   
SvaraCitera

CZeleaC:

Jag kan fan räkna på min ena hand hur många gånger det har hänt haha.

Jag... med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Master Avatar:

Hur många gånger onanerar du per dag?

Just nu är det typ några ggr i skolan om man har lång dag och sen hemma några ggr.. Skönt varje gång såklart men efter någon minut är jag ändå lika sugen. Sex, även om det varar mycket längre så blir det samma sak!


   
SvaraCitera

Hananas:

Just nu är det typ några ggr i skolan om man har lång dag och sen hemma några ggr.. Skönt varje gång såklart men efter någon minut är jag ändå lika sugen. Sex, även om det varar mycket längre så blir det samma sak!

Hur kan man göra det i skolan? Blir det bättre eller sämre?


   
SvaraCitera

Hananas:

Det kanske låter härligt och det är väl inte hemskt hela tiden direkt, kan jag väl erkänna[cute] men det känns som att jag knappt kan koncentrera mig nu, tänker bara på sex.

Jag har också problemet att jag inte kan koncentrera mig eftersom jag hela tiden tänker på sex men jag blir inte kåt för det. Har jättesvårt att bli upphetsad så det är lika bra att "lida" av det du har.


   
SvaraCitera