Aviseringar
Rensa alla

Stal alkohål


Ämnesstartare

*Detta kanske inte är rätt forum, men hittade inget annat att posta i.
--

Så för månader sen så baxade jag 2 stark öl efter att mina kusiner hade haft någon fest (jag bor hos dom).
Sen senare för några dagar sedan så drack jag en cider medan dom var borta.
Sen idag så tog jag en cider och tänkte dricka den senare.

Men min fasters man kom upp lite irriterad och frågade ifall jag hade möjligtvis tagit en cider.
Jag svarade Ja och frågade ifall han ville ha den. Han ville såklart det så jag gav honom den och så kommer min faster tillbaka skitsur.

Hon gick om och om hur jag inte tar alkohål från dom eller hur jag ska dricka över huvud taget.

Men den skumma delen är att ofta när jag gör något dåligt så får jag en känsla i magen (skuld).
Den här gången så känner jag inget. Jag förstår att dom är arga och det är synd, men jag kan bara inte bry mig mindre.
Det låter otacksamt med tanke på hur dom är mitt enda ställe att vända mig till för tak över huvudet. Fast jag kan bara inte känna någon form av skuldkänsla.

Vad borde jag göra?
Vad borde jag ens tänka?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sluta sno alkohol. Fixa på annan väg istället. Jag skulle också bli lack om någon snodde min bärs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta sno öl och ät popcorn istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Sluta sno öl och ät popcorn istället

Jag är redan ganska fet, borde sluta äta snacks. Fast öl har ju också lite dåligt i... Hmm..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker inte säga annat än att du stavade det något åt helvete störande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan va att du känner att det är din rätt eller nått
'varför ska ni ha o inte jag' typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast även om du inte känner den där skuldkänslan så säger ju din logik att du inte bör göra det, annars skulle du ju inte fråga oss om detta. Följ den, att sno saker blir aldrig bra i slutändan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar ha ett (alko)hål i huvudet.


   
SvaraCitera
sincan

Ovärt att bara sitta och dricka någon öl/cider sådär då och då, dessutom ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Ovärt att bara sitta och dricka någon öl/cider sådär då och då, dessutom ensam.

Typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt att jag stavade lite fel.
Jag är mer van vid engelska än svenska när det kommer till stavning av någon anledning.
Förmodligen för att jag är en idiot?


   
SvaraCitera