Aviseringar
Rensa alla

Stalin var snygg [shake][shake]


Ämnesstartare

här är två bilder på kamrat stalin

Image

titta va fin han är. seriöst han är riktigt snygg, kittlades i magen när jag såg denna bild nyss!

Image

va fan hände :(, här är samma person fast gubbe. inga av de fina dragen finns kvar :/. jag känner gubbar som va snygga när dom va yngre o har fortfarande kvar dragen, men stalin blev bara tjockare 🙁

tycker ni också att stalin va snygg som ung? o går jag över gränsen som bara tar upp utseendet när jag nämner denna hemska man?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Lenin var snyggare.


   
SvaraCitera

[zzz] ja han va snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fin mustasch som kompenserar sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker tvärt om


   
SvaraCitera

Mycket stilig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stalin var fett snygg. Han ser ut som Super Mario. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

fin mustasch som kompenserar sen

ja iof [wink]

kul btw att det bara är killar som svarat i tråden o bekräftat hans snygghet [smile]


   
SvaraCitera

retstickan:

kul btw att det bara är killar som svarat i tråden o bekräftat hans snygghet

Alla tjejer är upptagna med att ta på sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

kul btw att det bara är killar som svarat i tråden o bekräftat hans snygghet [smile]

UM är bara en ursäkt för att få leva ut våra homofantasier, ofta du missat det. [shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

va fan hände 🙁

Han valde väl att ändra stil så att han fick mer respekt som en kallblodig diktator?

retstickan:

o går jag över gränsen som bara tar upp utseendet när jag nämner denna hemska man?

Nej, men denna hade antagligen passat bättre i Klotter då den dels kan ses som provokativ, men framförallt saknar tillräckligt diskussionsunderlag.

Bara Ta Allt:

Stalin var fett snygg. Han ser ut som Super Mario.

Var det inte Nintendo som hade blivit anklagade för att vara stalinister genom att inspireras av Stalins utseende och röda kommunistuniform vid Marios skapelse? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

Var det inte Nintendo som hade blivit anklagade för att vara stalinister genom att inspireras av Stalins utseende vid Marios skapelse? [rolleyes]

Jo. [bigsmile] Finns massa konspirationsteori-videos på YouTube. Fett värt att kolla in!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han skulle va finare om han har rakat sig 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

no shit. men även som äldre var hans skönhet träffande; det vackra låg i kontrasten mellan hans utseende som ung bolsjevik och hans utseende som generalsekreterare. den vilda, rebelliska skönheten fick ge vika åt det mer sofistikerade som var passade för en god kommunistisk ledare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

den vilda, rebelliska skönheten fick ge vika åt det mer sofistikerade som var passade för en god kommunistisk ledare

exakt min tanke kring det faktiskt.

man kan tex bara jämföra håret för att dra en sådan slutsats. han har "vässat" till sig lite i bild 2


   
SvaraCitera