Aviseringar
Rensa alla

Stalkad av nigerian!


Ämnesstartare

Orkar inte, nigerianen som ville "köpa" min data stalkar mig under flera olika mailadresser och skickar massa mail och kommer med massa förklaringar till att jag MÅSTE skicka datorn och hittar på en massa historier och gett mig en adress. kan man blocka mail? Orkar inte med massa onödig skit elelr ska jag skicka et swat team till adressen jag fick och göra slut på personen som försöker blåsa mig på en dator och pengar?
'

Hello,
Thanks for the swift response...I want to buy this computer for my daughter studying abroad as her birthday gift and i want you to help me with the shipping of the item to her address in which i will be responsible for the shipping cost.I would have love to pick it up but I'm not presently at home now.I'm on an official assignment to UK and it will take me some weeks to be back....i want you to help me find the shipping cost and get back to me with the total cost including the your full name and payment details so that i can forward it to my bank holder for bank transfer.here is the shipping address:
Adebisi Emmanuel
31 Ayofamuyide street
Ile ife
Osun State
234036
Nigeria


   
Citera
Ämnesstartare

Ägd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker du ska ge honom pengar tror han är snäll och betalar tillbaks.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be honom dra åt helvete, skriver han mer så ignorera bara, han lär väl sluta förr eller senare?


   
SvaraCitera

hahaha xD
det ska väll gå å ställa in så att mailen rankar epostaddressen som skräppost eller så svarar du att datorn e såld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själasvälten:

Be honom dra åt helvete, skriver han mer så ignorera bara, han lär väl sluta förr eller senare?

jag har ignorerat 6 mail från 2 olika användare(är samma) efter jag sagt två gånger att jag inte tänker frakta nån data till nigeria och bli blåst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag har ignorerat 6 mail från 2 olika användare(är samma) efter jag sagt två gånger att jag inte tänker frakta nån data till nigeria och bli blåst.

Fortsätt bara ignorera, han kommer nog sluta tillslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

data

*dator

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sälj datorn!! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dessa jävla nigerianer [rolleyes]

Dold text: ironi, ingen anledning att ge mig fler varningspoäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera