Aviseringar
Rensa alla

Stallmänniskor.. herregyd.


Ämnesstartare

hm... är alla hästägare lika dryga?!

det finns verkligen oerhört snobbiga och dryga damer í stallet här där jag bor [tard].

Jag hjälper till med en kompis häst lite då och då, t.ex. imorse (var i stalletklockan 7 och allt [cry]). Hästen är liksom helt VIT. Men stolpskottet till häst har rullat sig i lera och kommer förmodligen aldrig att bli vit igen (borstade så mycket att jag kommer ha träningsvärk imorgon - leran SITTER verkligen).

Anyways, till saken: jag borstade, borstade och borstade. Sen när jag märker att leran är HELT jävla fast och jag ger upp så länge så kommer det världen äckligaste drygaste tjej och typ "-men guuud, vilken smutsig häst. att dem inte borstar".

jag stod där. VID hästen. säkert helt dammig. hon TITTAR på mig men pratar typ "över" mig och får mig att känna mig som en djurvanvårdare för att leran satt alldeles för hårt [sad][sad]

erkänn lite DRYGT? [sad]


   
Citera
smisk

Renesmee:

Anyways, till saken: jag borstade, borstade och borstade. Sen när jag märker att leran är HELT jävla fast och jag ger upp så länge så kommer det världen äckligaste drygaste tjej och typ "-men guuud, vilken smutsig häst. att dem inte borstar".

öh, finns det inte typ.. hästschampoo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

öh, finns det inte typ.. hästschampoo?

öhhhhhhhhh jo, fast jag hade inte då. och det är något min kompis får fixa. men reagerade mest på att den där tjejen var så dryg. [n]


   
SvaraCitera
smisk

Renesmee:

men reagerade mest på att den där tjejen var så dryg. [n]

skaffa kamphäst!


   
SvaraCitera
mynona

Renesmee:

hon TITTAR på mig men pratar typ "över"

Det är ett ganska typiskt osynligörande som alltid har brukat användas mot "tjänstefolk". Korrekt svar vore att antingen ge henne samma behandling och ignorera henne på motsvarande vis, förslagsvis tala över henne med någon annan eller rikta en lika snobbig replik ut i luften, eller också vara moralisk och läxa upp henne - utan att bli arg, märk väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

erkänn lite DRYGT?

Väldigt drygt. Aldrig varit med om detta...

smisk:

skaffa kamphäst!

[bigsmile][love]

mynona:

tala över henne med någon annan

Kunde inte sagt det bättre själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av någon anledning så är hästtjejer ofta bitchiga! Jag förstår inte varför, men så är det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, har varit med om liknande. Alla är så dryga, men det kan vara en ganska... ja... hård miljö som är väldigt tävlingsinriktade och att det har vissa negativa effekter på vissa typer av människor [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Av någon anledning så är hästtjejer ofta bitchiga! Jag förstår inte varför, men så är det!

Håller med.. Och nej, jag förstår inte heller varför. Men just det där stallet är typ fullt av inavel också, rakt igenom. Någon rik snubbe äger stallet, och alla som har sin häst där horar sig för honom för att få ha sin häst kvar trots att de missköter typ allt.

Till exempel så kan de ibland först skrämma de slag på hästarna för att de är allmänt klantiga- sen så piskar dem hästarna AShårt för att dem reagerar på det dem blir rädda för [shake]

Tur att jag inte har någon egen häst. Skulle bli psykad av allt skitsnack därborta.. Men man undrar ju hur snälla de är emot hästarna egentligen.

mynona:

- utan att bli arg, märk väl.

Är ungefär den stilen brukar jag köra på. Tycker bara det är jobbigt när man behöver hjälp med vissa saker och måste fråga dryga människor om hjälp.. För de tolkar det som att jag inte kan någonting osv. osv. osv.

Borde helt enkelt bara sluta bry mig om idioter [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

hård miljö som är väldigt tävlingsinriktade och att det har vissa negativa effekter på vissa typer av människor

Ehm, kan stämma.. Beror lite på hur du menar? Bara för att man är en tävlingsinriktad typ så behöver man ju inte spela allan..[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

förslagsvis tala över henne med någon annan

"Men, guuud så korkad brud, att de inte tänker!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig fattat grejen med tjejer och hästar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Beror lite på hur du menar? Bara för att man är en tävlingsinriktad typ så behöver man ju inte spela allan..

Menade typ puschade föräldrar som kräver att ungarna ska prestera jättebäst på sin nya tävlingshäst, typ [crazy] Och som uppfostrar ungarna till att bli sådana [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

har aldrig fattat grejen med tjejer och hästar.

Vad är det känner att du inte fattar, som du ev. måste förstå? Är ej komplicerat.

Nintendo:

Menade typ puschade föräldrar som kräver att ungarna ska prestera jättebäst på sin nya tävlingshäst, typ

Ah, jo. Fast är inte på det viset här.

Nachac:

"Men, guuud så korkad brud, att de inte tänker!"

Är det så du jobbar? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Är det så du jobbar? [wink]

Mer eller mindre, ja. Gillar att kasta tillbaka förolämpningar och kommentarer.


   
SvaraCitera