Aviseringar
Rensa alla

Stånd i duschen!!


oliver95bj:

Har du varit med om något liknade?

Vi hade en kroki modell som fick det när han gjorde en shjysst pose, han var 40+ och hette Micke.


   
SvaraCitera

Jag Får inte Stånd i duchen Oo och jag är Bög ^_[love]_^


   
SvaraCitera

Jag vill ha stånd i duschen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliver95bj:

Har du varit med om något liknade?

Japp, jag har fått det själv en ggn. Min bästa kompis räddade mig då, han frågade alla som glodde "vadå, har ni aldrig fått stånd i duschen nån gång eller?". Efter det var det typ glömt, antar att de flesta killar får stånd i duschen då och då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Min bästa kompis räddade mig då, han frågade alla som glodde "vadå, har ni aldrig fått stånd i duschen nån gång eller?".

[love]


   
SvaraCitera

Jag får stånd ibland när jag rakar pungen, det brukar hända i duschen.


   
SvaraCitera

Har man stånd i duschen synligt (inte besvärar sig för att dölja) så finns risken att man är bög.


   
SvaraCitera

Rabiessmittad:

Har man stånd i duschen synligt (inte besvärar sig för att dölja) så finns risken att man är bög.

Eller så är man säker på sin sexualitet [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja, runka i duschen är ju rätt trevligt, att ha sex med en kille i duschen är ju rätt trevligt det med. Så ja, jag har haft stånd i duschen [smile]


   
SvaraCitera

jag har inte stånd i offentliga duschar, men hemma ensam händer det ofta. och jag är bög.

Michee:

AndyH: Min bästa kompis räddade mig då, han frågade alla som glodde "vadå, har ni aldrig fått stånd i duschen nån gång eller?".

Va sött! 🙂


   
SvaraCitera

Rabiessmittad:

Har man stånd i duschen synligt (inte besvärar sig för att dölja) så finns risken att man är bög.

Risken?[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer väl ibland att jag får stånd när jag duschar min son. Men är det något fel med det då, va va va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag som är läraren[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliver95bj:

Folk säger om man har stånd i duschen är man homo.
Jag hade en lärare som hade det i duschen i simhallen när vi var där med klassen as läskigt.
Har du varit med om något liknade?

han e inte homo han är ett peddo


   
SvaraCitera