Aviseringar
Rensa alla

Stånd på krogen


kraamisz:

Ok, men jag skulle känna obehag.

Alltså ja, det kan man ju göra och folk får känna vad de vill, men tänk på att det inte alls behöver ha med dig att göra. Kan vara så att den hamnat i ett konstigt läge och kläms lite fel, eller något helt orelaterat som inte ens han förstår.

EDIT: Mao, känna obehag = ok, även om det är lite onödigt/dumt.
Skrika "eeuwwww vilket pervo du e!!!!" = inte ok.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Tycker mig ofta se kommentarer om att män har dålig koll på kvinnors anatomi, och visst finns det väl sådana tendenser, men detta är ett exempel på det motsatta.

Ja, jag är inte så påläst om man säger så.


   
SvaraCitera

kraamisz:

Ok, men jag skulle känna obehag.

Jaja.


   
SvaraCitera

får alltid det på rkogen


   
SvaraCitera

Skulle finna det ytterst obehagligt att något random befinner sig så pass nära mig att jag kan avgöra om denne har stånd eller inte.


   
SvaraCitera

Har aldrig besökt krogen eller dansat och tvivlar på att det skulle hända mig


   
SvaraCitera

aa, det händer varje gång jag går på krogen.


   
SvaraCitera

alltså det är bara att fortsätta dansa. Tycker det är lite pinsamt typ om man sådär ska dansa med en chey, så råkar det vara en kille där, så får han stånd, och allt blir bara så, pinsamt.


   
SvaraCitera

Alltså, jag dansar ofta med killar som får stånd, men jag tycker det är skönt. Om det typ kliar t.ex. kan man gnida sig mot ståndet också kliar det mindre, eller så blir det en sån där skön känsla som t.ex. när man skjutit heroin också börjar det klia, ni vet...


   
SvaraCitera

Det känns som om en tjej har lite koll på vad som är stånd eller inte, speciellt när man står kropp mot kropp.

Jag skulle antagligen försöka undvika kontakt med könet helt enkelt, sedan kanske tjejen går igång på det och inte riktigt bryr sig? Tänk på att vi lever i en värld av olika individer. 🙂


   
SvaraCitera

jag brukar aldrig få komma in på krogen, men jag brukar stå utanför med ett stånd[smile]


   
SvaraCitera

Skulle fly för fulla muggar för den killen måste ju typ vara fjorton... riktiga män får ej stånd på dansgolvet. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

kebu12:

jag brukar aldrig få komma in på krogen, men jag brukar stå utanför med ett stånd[smile]

Då är vi två då [cheers]


   
SvaraCitera

Angeleyes:

Skulle fly för fulla muggar för den killen måste ju typ vara fjorton... riktiga män får ej stånd på dansgolvet. [crazy][crazy][crazy]

Riiiiight.


   
SvaraCitera
smisk

Penstrokes:

Alltså, jag dansar ofta med killar som får stånd, men jag tycker det är skönt. Om det typ kliar t.ex. kan man gnida sig mot ståndet också kliar det mindre, eller så blir det en sån där skön känsla som t.ex. när man skjutit heroin också börjar det klia, ni vet...

Visste väl att du njöt av gayklubben lite för mycket igår!


   
SvaraCitera