Aviseringar
Rensa alla

Ståndet försvinner


stereo total:

Har ingen aning [shake]

vad är förspel till?[rolleyes]


   
SvaraCitera

isola:

vad är förspel till?[rolleyes]

göra honom upphetsad..


   
SvaraCitera

stereo total:

Han säger själv att det inte beror på att han tycker att jag är avtändande eller att sexet är tråkigt.

Man ska inte tro på allt killar säger.

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad är förspel till?[rolleyes]

hhaannnaaa:

göra honom upphetsad..

Grejen är ju att han först blir jätte upphetsad men sen försvinner ståndet efter några minuters sex.


   
SvaraCitera

hhaannnaaa:

göra honom upphetsad..

[party][wink]AND THE AWARD GOES TO...

Killen brukar ju oftast vara tillräckligt upphetsade innan, men i det här fallet så behöver han antagligen det.


   
SvaraCitera

stereo total:

När du nu har den informationen, kan du komma på någon möjlig anledning då?

Jag tror att han har tankarna på någonting annat, det kan vara någonting som tynger ned honom. Prata med honom är mitt råd.


   
SvaraCitera

stereo total:

Grejen är ju att han först blir jätte upphetsad men sen försvinner ståndet efter några minuters sex.

Srbija:

Jag tror att han har tankarna på någonting annat, det kan vara någonting som tynger ned honom. Prata med honom är mitt råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Prata med honom är mitt råd.

Har redan gjort det, jätte mycket. Men han säger att han själv inte har någon aning. :/


   
SvaraCitera

har med vatt med om det och det e skitjobbigt.. Och NEJ alla tjejer det beror inte på att ni e avtändande .. beror mycket psykiskt. att man t.ex är nervös, eller tänker för mycket på det eller har presetationsångerst


   
SvaraCitera

Aiton:

har med vatt med om det och det e skitjobbigt.. Och NEJ alla tjejer det beror inte på att ni e avtändande .. beror mycket psykiskt. att man t.ex är nervös, eller tänker för mycket på det eller har presetationsångerst

Bästa svaret hittills


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera