Aviseringar
Rensa alla

Stanislav och Malek - Jag Hatar Cigaretter


Ämnesstartare

Hej, ni kanske känner igen Stanislav. Killen som gjorde musikvideon "längtar till sommaren". Jag har nyligen gjort en låt med honom, vore kul om ni chekade:

http://stanislav.nu/media/jag_hatar_cigaretter-stanislav_och_malek.mp3


   
Citera

Vem är denna Stanislav


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stanislav är en rappare från Söderala. http://stanislav.nu/om/


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag ser att hans namn är svenskt på bdb. Försöker han sno våra vackra namn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Jag ser att hans namn är svenskt på bdb. Försöker han att sno våra fina namn?

Nej, han heter Andreas Stanislav Hedman. Han är från Ryssland, men adopterad.


   
SvaraCitera

Malek:

Nej, han heter Andreas Stanislav Hedman. Han är från Ryssland, men adopterad.

Han har ett väldigt mongoliskt utseende. Säg mig, kommer han ifrån de östra delarna av Ryssland?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Han har ett väldigt mongoliskt utseende. Säg mig, kommer han ifrån de östra delarna av Ryssland?

Jag tror han kommer från moskva, inte helt säker dock. Jag tycker också han ser lite asiatisk ut, men namnet att dömma borde han väll vara slav?


   
SvaraCitera

Malek:

Jag tror han kommer från moskva, inte helt säker dock. Jag tycker också han ser lite asiatisk ut, men namnet att dömma borde han väll vara slav?

Alla som talar ett slaviskt språk är slaver. Sedan om man skulle definiera honom som ryss är någonting helt annat, namnet däremot är slaviskt.


   
SvaraCitera

Åh, gillar Söderala [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Alla som talar ett slaviskt språk är slaver. Sedan om man skulle definiera honom som ryss är någonting helt annat, namnet däremot är slaviskt.

Jaså? jag är inte så kunnig i det här men, Kazaker talar ryska, dom är ju turkar?


   
SvaraCitera

Malek:

Jaså? jag är inte så kunnig i det här men, Kazaker talar ryska, dom är ju turkar?

De har ett eget språk, sedan finns det ju de som även kan ryska. Jag tycker snarare att man måste ha det slaviska språket som sitt 'modersmål', sedan finns det ju personer som till exempel Jelena Jankovic, som jag varken skulle klassa som serb eller slaver, då hon uppenbarligen är turk.


   
SvaraCitera
r4ll3

Han är väldigt bra, Stanislav. Jag har lyssnat på honom ända sedan jag var bäbis, han har gjort mitt liv jättebra. Jag är förresten också ifrån Söderala, nu när jag tänker, JAG KÄNNER KILLEN! Han är awesome! Som Barney Stinson, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åh, gillar Söderala [love]

japp

r4ll3:

Han är väldigt bra, Stanislav. Jag har lyssnat på honom ända sedan jag var bäbis, han har gjort mitt liv jättebra. Jag är förresten också ifrån Söderala, nu när jag tänker, JAG KÄNNER KILLEN! Han är awesome! Som Barney Stinson, typ.

japp


   
SvaraCitera

DET BÄSTA JAG HÖRT HAHAHAHAH DÖÖÖR [love]


   
SvaraCitera