Aviseringar
Rensa alla

Stanna i växten


Ämnesstartare

Hej, är det sant att man kan stanna i växten om man tränar när man är 13 år?


   
Citera

kuken stannar, ja [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schizofrenutter:

kuken stannar, ja [wink]

seriösa svar, tack


   
SvaraCitera

Om man röker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Om man röker.

men jag röker inte [rolleyes]


   
SvaraCitera

95arn:

Hej, är det sant att man kan stanna i växten om man tränar när man är 13 år?

Om man tränar mycket (väldigt mycket) så stoppas produktionen av könshormoner. Du stannar inte i växten helt men den bromsas av rejält. Det blir så eftersom kroppen spenderar sin energi på träning.
Detta är dock inte permanent utan om man slutar med träningen så kommer kroppen ikapp.


   
SvaraCitera

sök och du skall finna svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Om man tränar mycket (väldigt mycket) så stoppas produktionen av könshormoner. Du stannar inte i växten helt men den bromsas av rejält. Det blir så eftersom kroppen spenderar sin energi på träning.
Detta är dock inte permanent utan om man slutar med träningen så kommer kroppen ikapp.

Ok, vad är mycke då? varje dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Om man tränar mycket (väldigt mycket) så stoppas produktionen av könshormoner. Du stannar inte i växten helt men den bromsas av rejält. Det blir så eftersom kroppen spenderar sin energi på träning.
Detta är dock inte permanent utan om man slutar med träningen så kommer kroppen ikapp.

Du snackar nog om steroider nu och inte träning [rolleyes]


   
SvaraCitera

95arn:

men jag röker inte

Sa jag inte heller *****.
Men de kan få växten att stanna.


   
SvaraCitera

Schizo, så du har blivit 18 redan? Det märks inte. ;P

Nej, du stannar inte i växten, det är en myt enligt insatta,
Det verkar ju dock som att man inte behöver gå ut det allra hårdaste man kan, och det är en av anledningarna att det är 16årsgräns på flera gym.

sök på google: stanna i växten av träning

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105518&highlight=stanna+v%E4xten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Schizo, så du har blivit 18 redan? Det märks inte. ;P

Nej, du stannar inte i växten, det är en myt enligt insatta,
Det verkar ju dock som att man inte behöver gå ut det allra hårdaste man kan, och det är en av anledningarna att det är 16årsgräns på flera gym.

ok, tack för ditt svar
har redan tränat i 1 år läste det där med stanna växten idag
men då behöver jag inte bry mig om det här?


   
SvaraCitera

95arn:

ok, tack för ditt svar
har redan tränat i 1 år läste det där med stanna växten idag
men då behöver jag inte bry mig om det här?

Jag tar inte på mig ansvaret. Men om du läste det jag länkade till, och söker själv så ser du vad som finns skrivet.

Om du är superduperorolig om det så får man typ gå till en expert eller nåt. Men det har inte alltid rätt heller så. Ta allt med en nypa salt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Jag tar inte på mig ansvaret. Men om du läste det jag länkade till, och söker själv så ser du vad som finns skrivet.

Om du är superduperorolig om det så får man typ gå till en expert eller nåt. Men det har inte alltid rätt heller så. Ta allt med en nypa salt.

fast jag är ändå rätt kort 153cm typ


   
SvaraCitera