Aviseringar
Rensa alla

Står inför ett stort dilemma.


Ämnesstartare

Kära UMare, jag känner att jag behöver er hjälp. Hur vet jag inte, men jag behöver det.

Jag är 17 år, fyller 18 i början på nästa år, vilket är ganska så snart. Jag kan ju inte säga att jag har något fel med mitt utseende eller nåt sånt. Utan att det blir skrytigt kan jag kort och gott säga att jag är ganska snygg. Ända sedan 13-årsålder har jag pendlar mellan olika killar...Pelle ena veckan, Ivan andra veckan och Robert veckan därpå. Men trots detta så har jag aldrig hittat någon kille som det har klickat mellan, jag är väldigt kräsen av mig. Detta betyder att jag aldrig har haft ett förhållande och det gör att jag också är oskuld. Är dock ej okysst.

Har under många år haft en fin syn på sex, dvs, jag vill ha ett fast förhållande innan jag känner att jag är redo. Vill att det ska vara speciellt. Men nu har min inställning helt ändrat riktning. Min oskuld känns inte så speciell längre. Jag är så redo man kan bli för sex. Jag vill bara bli av med min oskuld. Nu är det så att det finns en möjlig kille, som jag har träffat typ 2 gånger, vi smsar dagligen och skämtar hela tiden om att vi ska göra det. Han vet om att jag är oskuld och den senaste tiden har det ämnet blivit ganska seriöst.

Sist jag var hos honom ville jag bara hoppa på honom, men med tanke på hur oerfaren jag är blev det inget med det. Den här killen är 3 år äldre än mig och har ingen direkt pojkväns potential. Med tanke på att jag inte känner honom så bra så betyder han inte speciellt mycket för mig, jag är endast kåt i honom. Skulle kunna låta honom ta min oskuld och sen gå vidare. Men jag vet inte.

Altenativ två är att bara vänta. Men jag vet inte. Det känns så nära. När tiden väl är kommer så känns det ändå bra, men vill samtidigt inte att han ska få känslor för mig. För jag vet ej inte vad han tycker om mig, mer än att han är kåt. Vad borde jag göra? Vad hade ni gjort? Första gången blir väl ändå inte så bra?


   
Citera

sexa snubben pga du verkar vilja't + 2000-talet har inget helvete...


   
SvaraCitera

Gå på en dejt så kommer du kanske göra ett förhållande med honom, plus han är ungefär 3 år äldre än dig ♥[love][love][love][love]


   
SvaraCitera

headswithroll:

Första gången blir väl ändå inte så bra?

Det beror på.

Vill du sexa snubben och han vill sexa dig... Sexa.
Annars; Gör det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SwedenLand:

Gå på en dejt så kommer du kanske göra ett förhållande med honom, plus han är ungefär 3 år äldre än dig

Vi har typ varit på dejt. Senast kollade vi på film och det var som att vad som helst kunna hända men ingen tog initiativ.


   
SvaraCitera

headswithroll:

Vi har typ varit på dejt. Senast kollade vi på film och det var som att vad som helst kunna hända men ingen tog initiativ.

Se man på, du har redan varit på en dejt [wink]


   
SvaraCitera

Med han*


   
SvaraCitera

headswithroll:

han tycker om mig, mer än att han är kåt. Vad borde jag göra? Vad hade ni gjort?

Bara du kan bestämma vad du vill göra
Jag har haft sex med en tjej och hon var min flickvän, sen det tog slut med henne har det pendlat mellan att man vill vänta med att ha det med nästa flickvän och att ha sex med vilken tjej som helst, men för mig skulle det nog inte bli bra om jag gjorde det med vilken tjej som helst bara för sakens skull

headswithroll:

Första gången blir väl ändå inte så bra?

olika för alla, jag tycker att det var bra, blev ju bättre framöver, men det var inte dåligt iaf.


   
SvaraCitera

headswithroll:

Är dock ej okysst.

Bara fläckvis kanske?

headswithroll:

vi smsar dagligen och skämtar hela tiden om att vi ska göra det. Han vet om att jag är oskuld och den senaste tiden har det ämnet blivit ganska seriöst.

Med risken att han bara vill ta din oskuld...
Läget ska vara sådant att om han dumpar dig efter ni haft sex så ska du inte ta illa upp och tycka att han bara ville ta din oskuld.
Stay on top of the situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Läget ska vara sådant att om han dumpar dig efter ni haft sex så ska du inte ta illa upp och tycka att han bara ville ta din oskuld.

Det har jag inga problem med, eftersom jag inte känner något för honom. Men ändå... det känns så omoraliskt. Även fast jag vill. Har ju två andra killar som skulle kunna vara "offer", en som dessutom tog min kyssoskuld och en som jag bara känner mig allmänt attraherad av. Saken är den att båda bor mer än 30 mil ifrån mig så..


   
SvaraCitera

Om du vill ha sex med honom, go for it. Om du är osäker, vänta. Simple as that[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

22ndWolverine:

Om du vill ha sex med honom, go for it. Om du är osäker, vänta. Simple as that

Jag vill. Men jag vet inte hur det är med sex utan känslor. Om vi ens kommer kunna vara vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

sexa snubben pga du verkar vilja't + 2000-talet har inget helvete...

är du helt säker på det?


   
SvaraCitera

headswithroll:

är du helt säker på det?

ifall du vill det är jag säker på att det är det rätta. förstår inte hur det skulle vara fint med ritualer från ett samhälle med hjulplog, rotting och tionden(därmed inte sagt att det är fult heller).


   
SvaraCitera

Sex är helfräckt, men knappast någon magisk grej som kräver seriösa förhållanden för att vara bra. Ligg du, gillar ni varandra så är det väl bara att fortsätta, annars får ni väl låta bli. [party]


   
SvaraCitera