Aviseringar
Rensa alla

Star Wars: The Force Awakens


Ämnesstartare

Nästa epok Star Wars filmer har premiär nästa december. Hur tror ni att de blir?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Med de första 3 menas EP 4,5,6.
Med de senaste 3 menas EP 1,2,3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De tre första filmer kommer alltid vara de bästa. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Bättre än de senaste 3

Om Abrams sitter vid rodret dvs, han är en bra regissör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing: De tre första filmer kommer alltid vara de bästa. Mycket glad

Jag är öppen för att de nya kan bli ännu bättre.


   
SvaraCitera

Razor:

Jag är öppen för att de nya kan bli ännu bättre.

hur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp: hur

Till att börja med skulle det inte skada med fler kvinnliga karaktärer, men det kanske är för mycket att hoppas på. Det skulle också vara nice med fler huvudkaraktärer som man följer. Om man kombinerar de första filmernas storyberättande med de nya teknikerna för datoranimering kan det bli riktigt bra.


   
SvaraCitera

Razor:

Till att börja med skulle det inte skada med fler kvinnliga karaktärer, men det kanske är för mycket att hoppas på. Det skulle också vara nice med fler huvudkaraktärer som man följer. Om man kombinerar de första filmernas storyberättande med de nya teknikerna för datoranimering kan det bli riktigt bra.

ja, trailern ger ju lite skenet av att introducera nya karaktärer, men vad som står ut är ju ~cOoLa~ läsersvärd och farkoster

jag vågar inte hoppas på att karaktärsutvecklingen är i närheten av lika bra som i originalserien, för i prequelserien var den kass, nästintill obefintlig, mycket till följd av just all fokus på att animera så häftig och stilenlig lore och action som möjligt (gånger 1000)

utöver det sabbade prequelserien hela jävla storyn så även när den nya serien spinner vidare på originalserien måste den ju utgå ifrån all osammanhängande smörja som prequelserien påtvingade star wars-universumet


   
SvaraCitera
Kudhos

Razor: Bättre än de senaste 3

Har en blandning av låga förväntningar pga senaste tre, höga förväntningar pga Star Wars hype, men jag tror det kommer gå bra.

JJ kan, George Lucas kan inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp: ja, trailern ger ju lite skenet av att introducera nya karaktärer, men vad som står ut är ju ~cOoLa~ läsersvärd och farkosterjag vågar inte hoppas på att karaktärsutvecklingen är i närheten av lika bra som i originalserien, för i prequelserien var den kass, nästintill obefintlig, mycket till följd av just all fokus på att animera så häftig och stilenlig lore och action som möjligt (gånger 1000)utöver det sabbade prequelserien hela jävla storyn så även när den nya serien spinner vidare på originalserien måste den ju utgå ifrån all osammanhängande smörja som prequelserien påtvingade star wars-universumet

Jag vet inte hur det blir, men jag är som sagt öppen för att det kan bli intressant och även bättre än de första. Vi får se, jag vill inte ha för många fördomar innan jag ser filmerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: JJ kan, George Lucas kan inte.

Med tanke på hur Star Trek blev har jag hopp om att Star Wars också kan bli bra.


   
SvaraCitera

Jag tror att de kommer bli jätte bra och jag skulle nästan ge dem mer tid på att slippa på filmerna så att de blir så bra som möjligt!


   
SvaraCitera