Aviseringar
Rensa alla

Star Wars


Ämnesstartare

Alla gillar Star Wars. På något vänster. Kanske är din favorit Master Yoda, Darth Vader, Han Solo eller familjen Skywalker/Amidala?

Men vad tycker du Star Wars? Är det rätt att Padmé dör? Varför gick Anakin över till den mörka sidan? Är inte Han Solo liite för gammal för Leia? Hur fan lyckas de med Padmés frisyrer? Har du sett filmerna över huvudtaget? Har du läst böckerna? Vad tycker du om Star Wars the Clone Wars (TV-serien)?

Jag kan bara säga att jag grät under Padmés begravning och när Ahsoka Tano lämnade Jedi-ordern, förbannade mig på Anakin Skywalkers... ja vad ska man säga? Kortsiktighet?

Och ryktet om att de ska göra en sjunde film? Kommer Ahsoka tillbaka då kanske? Vore intressant faktiskt...

star_war_anakin_skywalker_padme_amidala-HD.jpg


   
Citera

The Secret One:

Alla gillar Star Wars

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jajaja, kanske inte bokstavligt talat.


   
SvaraCitera

Ganska bra filmer.


   
SvaraCitera

The Secret One:

Och ryktet om att de ska göra en sjunde film?

Är ju inget rykte, det är bekräftat.


   
SvaraCitera

Jag har en crush på Carth just nu [sad][blush]


   
SvaraCitera

The Secret One:

Alla gillar Star Wars.

Japp! Alla med vett innanför pannbenet, och nu gillar jag dig[smile]

Kan hänvisa till www.starwars.se för att utveckla diskussionen, en sajt jag terrat sen 2005


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Är ju inget rykte, det är bekräftat.

Är det? Aha, det missade jag helt.

Knegaren:

Japp! Alla med vett innanför pannbenet, och nu gillar jag digKan hänvisa till www.starwars.se för att utveckla diskussionen, en sajt jag terrat sen 2005

Hehe, visste jag redan om sörru 🙂


   
SvaraCitera

The Secret One:

Är det? Aha, det missade jag helt.

Japp. JJ Abrams kommer regissera och flera av originalskådespelarna kommer vara med.
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_sequel_trilogy#Episode_VII


   
SvaraCitera

The Secret One:

Hehe, visste jag redan om sörru 🙂

Medlem?


   
SvaraCitera

Läste nyligen ut boken Star Wars Revan och slutet fick mig att bli så himla upprörd. Jag satt och tänkte : "vad är det för jävla sadism författaren går igång på när han låter fans läsa det här??!"
Boken förtäljer en vad som händer med Revan och The Jedi Exile, men deras öde är så... oförtjänt nedslående.
UCH, som en skånsk skulle ha sagt.


   
SvaraCitera

Jag har soundtracket till första filmen (1977) det är ganska nice, filmserien i sig är kanske hyfsad,


   
SvaraCitera

star wars är så löjligt överskattat. bara musiken och Darth Vader som är bra liksom. de nya tänker jag inte ens nämna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

star wars är så löjligt överskattat. bara musiken och Darth Vader som är bra liksom. de nya tänker jag inte ens nämna.

Nya och nya, den senaste kom 2005...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Medlem?

Var medlem, men tappade helt bort mitt lösenord. [ops]


   
SvaraCitera