Forumet - Starcraft 2 Guest Pass

Starcraft 2 Guest Pass

232 0 28

Spana också in:

Macktorsken:

Ja. [sad] Men det spelet är inget märkvärdigt, det är ju lika tråkigt som alla andra liknande spel. [sad]

Nja, på vissa plan, men på många andra har Blizzard lyckats förnya en hel del. Ett sex år gammalt spel som känns lika aktuellt idag som då är inget att fnysa åt.

Macktorsken:

Kostar pengar också. [sad]

Pappa betalar [cool]
Tyrael:

I like this sarcasm, camels shall reward you with great fortune

Oh lovely tree camel, meet my new friend, mr undeadonaraptoronasharwithfrikinlazerbeams!
Image

Macktorsken:

Dom är duktiga på att göra spel. Det är bara så att jag avskyr wow. [smile]

Dåså, det är ju inget skitspel bara för att det inte faller dig i smaken, det är det jag vill komma fram till! [smile]

Macktorsken:

[chocked] Du är väl inte seriös?

Jo [blush]
Macktorsken:

Gissar på 17. Men tycker du inte att det är lustigt att dom betalar för spelet?

Eller betalar dom allt åt dig?

Hur är det lustigt? Har du aldrig fått pengar till nöjen eller? 200 månadspeng är inte speciellt mycket. Kostar det ens det? Nej. det kostar 15*7 = 105kr i månaden. Wow. 105 kr till nöjen/månad. Om du inte får det - är din familj mer än fattig.
Tyrael:

Nej. det kostar 15*7 = 105kr i månaden. Wow. 105 kr till nöjen/månad. Om du inte får det - är din familj mer än fattig.

Hahaha lol. Nej, min familj har gott om pengar faktiskt. Men vissa personer vill vara lite självständiga och köpa sina egna saker och inte leva på sina föräldrar. Man kan göra mycket annat roligt för dom där 100 kr.

Tror det kom ut 2004 står här i tråden tror jag, om man har kört det sedan det kom ut så blir det 7200 kr på 6 år. Plötsligt så är det inte lite pengar.