Aviseringar
Rensa alla

Starcraft 2 Guest Pass


smisk:

Dåså, det är ju inget skitspel bara för att det inte faller dig i smaken, det är det jag vill komma fram till

Men det är det enligt mig, men också inte. [shake]

smisk:

Jo

Hur gammal är du? [confused]


   
SvaraCitera
smisk

Macktorsken:

Men det är det enligt mig, men också inte. [shake]

12 miljoner kan inte ha fel [no-no]

Macktorsken:

Hur gammal är du? [confused]

Äldre än 15, yngre än 20 [smile]


   
SvaraCitera

smisk:

12 miljoner kan inte ha fel

bajs är gott

smisk:

Äldre än 15, yngre än 20

Gissar på 17. Men tycker du inte att det är lustigt att dom betalar för spelet?

Eller betalar dom allt åt dig?


   
SvaraCitera
Tyrael
Ämnesstartare

Macktorsken:

Gissar på 17. Men tycker du inte att det är lustigt att dom betalar för spelet?

Eller betalar dom allt åt dig?

Hur är det lustigt? Har du aldrig fått pengar till nöjen eller? 200 månadspeng är inte speciellt mycket. Kostar det ens det? Nej. det kostar 15*7 = 105kr i månaden. Wow. 105 kr till nöjen/månad. Om du inte får det - är din familj mer än fattig.


   
SvaraCitera

smisk:

Äldre än 15, yngre än 20 [smile]

Alltid trott att du varit äldre än mig. [tard]


   
SvaraCitera

Tyrael:

Nej. det kostar 15*7 = 105kr i månaden. Wow. 105 kr till nöjen/månad. Om du inte får det - är din familj mer än fattig.

Hahaha lol. Nej, min familj har gott om pengar faktiskt. Men vissa personer vill vara lite självständiga och köpa sina egna saker och inte leva på sina föräldrar. Man kan göra mycket annat roligt för dom där 100 kr.

Tror det kom ut 2004 står här i tråden tror jag, om man har kört det sedan det kom ut så blir det 7200 kr på 6 år. Plötsligt så är det inte lite pengar.


   
SvaraCitera
Tyrael
Ämnesstartare

smisk:

Oh lovely tree camel, meet my new friend, mr undeadonaraptoronasharwithfrikinlazerbeams!

Image

Macktorsken:

Hahaha lol. Nej, min familj har gott om pengar faktiskt. Men vissa personer vill vara lite självständiga och köpa sina egna saker och inte leva på sina föräldrar. Man kan göra mycket annat roligt för dom där 100 kr.

Tror det kom ut 2004 står här i tråden tror jag, om man har kört det sedan det kom ut så blir det 7200 kr på 6 år. Plötsligt så är det inte lite pengar.

Så man skall vara självständig innan man har inkomst?
Mycket annat för 100 kr? Ja, det handlar om hur man vill spendera sin tid, du försöker säga att det är dyrt med 100 kr till wow, för att du inte ser det som ett nöje? Vettefan hur du tänker haha. Okej om du sagt 'Jag tycker inte att det är värt att spendera 100 kr i månaden på WoW' men du reagerar väldigt konstigt för att andra vill lägga 100 kr på något de tycker är nöje / per månad.

7200 på 6 år är ingenting - eller jo, för dig verkar det som.. [confused]


   
SvaraCitera

Tyrael:

ycket annat för 100 kr?

Tyrael:

7200 på 6 år är ingenting

Du är ju bortskämd pöjk. Heido


   
SvaraCitera

Egentligen inte, men jag hatar wow.


   
SvaraCitera

så hilma


   
SvaraCitera

mycket med hela mitt hjärta


   
SvaraCitera
Tyrael
Ämnesstartare

Macktorsken:

mycket med hela mitt hjärta

Du är fattig. [zzz]


   
SvaraCitera

Tyrael:

Du är fattig.

*snål


   
SvaraCitera
smisk

Macktorsken:

Gissar på 17. Men tycker du inte att det är lustigt att dom betalar för spelet?

Nä, 19. Och det började som en liten gentjänst från pappa, och sedan har det bara blivit så att det dras några hundra kronor från hans konto varje halvår. Ingen big deal.

Macktorsken:

Eller betalar dom allt åt dig?

Fan heller, har ju andra släktingar att leva på!

Jonnybravo91:

Alltid trott att du varit äldre än mig. [tard]

Lika gammal [y]


   
SvaraCitera