Aviseringar
Rensa alla

Starcraft II - Release Datum: 27/07/10


Ämnesstartare

Då är de bestämt... Starcraft II Kommer Komma Ut den 27 Juli 2010!

Fakta (Ur Hämtat Ifrån Gamefaqs.com):

[StarCraft II: Wings of Liberty is the sequel to Blizzard Entertainment's 1998 hit StarCraft, which has been hailed by players and critics worldwide as one of the top real-time strategy games of all time. Sporting a vibrant 3D-graphics engine, StarCraft II will once again center on the clash between the protoss, terrans, and zerg, with each side deploying legions of veteran, upgraded, and new unit types. Unparalleled online play for StarCraft II will be available through a new version of Battle.net, Blizzard Entertainment's world-renowned gaming service. Battle.net has been redesigned from the ground up to be the premier online gaming destination for Blizzard gamers, with several enhancements and new features, such as voice communication, cloud file storage, leagues and ladders, achievements, stat-tracking, and more.]

Verkar Som de kommer bli ett lyckat och bra spel! Skall Absolut köpa de, Själv är jag uppväxt med de gamla klassiska Starcraft I. Så detta blir spännande att se hur detta blir 😀

Här finns lite länkar du kan kolla in:

Gamefaqs.com - Starcraft II
Starcraft II Official Website

939643_88010_front.jpg


   
Citera

tror denna nyhet inte intresserar mig så mkt eftersom det enda jag reagerade över var att du lyckats skriva ner datumet helt fel i rubriken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tror denna nyhet inte intresserar mig så mkt eftersom det enda jag reagerade över var att du lyckats skriva ner datumet helt fel i rubriken

Bevis: Starcraft II Release Datum


   
SvaraCitera

Superdeth:

Bevis: Starcraft II Release Datum

nu har du ju ändrat rubriken så[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] gillar betan skarpt.


   
SvaraCitera

Blir galen :O betan är nere!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

27:e juli för 8 år sen gick jag och min tjej på vår första bio.


   
SvaraCitera

SC2 har mycket kvar att ändra på innan det blir lika bra och varierat som SC1.

Aja, vi ses på battle.net era noobs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det någon som kommer fortsätta lira Starcraft 1 när tvåan kommer?


   
SvaraCitera