Aviseringar
Rensa alla

starka ord, jag älskar dig


jag har sagt jag älskar dig alldeles för många gånger utan att menat det, man känner sig väl pressa att älska folk och så missbrukar man ordet[zzz]


   
SvaraCitera

jag tycker att saga det ordet ar ett jatte stort steg. sa det brukar ta ett tag for mig


   
SvaraCitera

Faaak:

har jag fel?

Kärleken är olika för alla. Vissa förälskar sig när de först ser varandra och hos andra växer sig kärleken långsamt fram. Kärlek är inte något man planerar.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Avatar

[smile]


   
SvaraCitera

Och jag bara älskar att hata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar folk som skriver med kursiv stil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag älskar mat


   
SvaraCitera

lilasmet:

jag har sagt jag älskar dig alldeles för många gånger utan att menat det, man känner sig väl pressa att älska folk och så missbrukar man ordet[zzz]

Jag har väl typ samma problem fast tvärtom. Folk har sagt det så mycket, fast det visat sig att de inte menade det, att det helt saknar betydelse för mig.

Och sen, när andra som man inte vill ställa till det med säger att de älskar en... Vad ska man göra? Jo, säga det tillbaka.

Jag tycker inte om det uttrycket, det lägger en för stor press på att definiera sina känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bryr väl mig inte så mycket om att andra missbrukar ordet, de är väldigt kära och vill uttrycka det, so be it.

Men när killen jag känt i lite över två månader däremot säger att han älskar mig, kan jag inte annat än bli less. Han förstör ju fan den underbara dag då vi båda älskar varandra, säger det och menar det. As. [n]


   
SvaraCitera

Jag säger aldrig den meningen till någon. ; o


   
SvaraCitera

standby:

Jag tycker inte om det uttrycket, det lägger en för stor press på att definiera sina känslor.

håller med totalt. och eftersom jag själv sagt det utan att menat det så varför skulle inte någon kunna göra så mot mig[zzz]

har varit i ett par situationer där en person sagt "jag älskar dig" och jag inte sagt det tillbaka, mhm den stämningen är inte att leka med..


   
SvaraCitera
smisk

De är starka, ibland lite väl starka. Klarar knappt av att säga det till mina föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inance:

Men när killen jag känt i lite över två månader däremot säger att han älskar mig, kan jag inte annat än bli less. Han förstör ju fan den underbara dag då vi båda älskar varandra, säger det och menar det. As.

det är ju precis det jag försöker få fram, att i såna tillfällen känns det inte som om det betyder ngt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar Queen och min pojkvän. [love]


   
SvaraCitera

Jag.


   
SvaraCitera