Aviseringar
Rensa alla

starka smärtstillande


Ämnesstartare

farbror gugge:

nä tror de menar typ morfin och tramadol maybe

ah så va d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ah så va d

cool ja är som hade rätt[cool][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

cool ja är som hade rätt[cool][blush]

aaaa värsta smartis1[cool]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

och att säkert de är extra jobbiga när jag har feber. men ska nog överväga det, slipper jag snarka mer också

Okej haha ja då finns det ju flera skäl till att överväga det. Kanske till och med kan bli av med ett par kg där också. [wink]

Lounge fact:

äh så länge det inte är typ influensa så är det över snart

Okej det låter bra det, hoppas du har rätt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Okej haha ja då finns det ju flera skäl till att överväga det. Kanske till och med kan bli av med ett par kg där också. [wink]

fan vad smart du är [bigsmile] är nog en anledning till min viktuppgång!!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

fan vad smart du är är nog en anledning till min viktuppgång!!

Ja, helt född i farstun är jag nog inte trots allt. [smile] Kan mycket väl vara de som jävlas!


   
SvaraCitera

Om dina halsmandlar är skitstora borde du gå till doktorn om du inte varit där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Om dina halsmandlar är skitstora borde du gå till doktorn om du inte varit där!

varit där 150 ggr [crazy] tagit alla tester i världen. they wont go down bara. men ska ringa snart igen


   
SvaraCitera

Lounge fact:

varit där 150 ggr tagit alla tester i världen. they wont go down bara. men ska ringa snart igen

Är det halsfluss kan du iaf få penicillin :P… Aja.. Ät inte för mycket oxascand bara, då slutar de fungera… Anledningen till att man inte ska kombinera dem med ‹starka smärtstillande (d.v.s. morfin och morfinliknande dito) är att man kan bli hög. I teorin vore en normaldos citodon och oxascand inte speciellt farligt, möjligen blir man onykter eller trött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Är det halsfluss kan du iaf få penicillin 😛

Nää är inte halsfluss.. bara vanligt halsont nu. Mina halsmandlar är bara ännu större nu.. och de är skitstora annars.

Hampie:

Ät inte för mycket oxascand bara, då slutar de fungera…

Jo, ska träffa läkare på onsdag så.. får diskutera då. Vill inte bli beroende heller.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Nää är inte halsfluss.. bara vanligt halsont nu. Mina halsmandlar är bara ännu större nu.. och de är skitstora annars.

Oki. Zyx och Muchoangin funkar rätt bra.

Lounge fact:

Jo, ska träffa läkare på onsdag så.. får diskutera då. Vill inte bli beroende heller.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Oki. Zyx och Muchoangin funkar rätt bra.

käkar zyx! tycker det inte känns något.. men är gott![crazy] tycker alvedon funkar bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaaa värsta smartis1

[wink][wink]


   
SvaraCitera