Aviseringar
Rensa alla

Starksprit på finlandsfärja


Macktorsken:

???

das boot


   
SvaraCitera

Mawns:

das boot

Jaha, trodde du menade filmen först. Synd att det är på en båt och inte så värst bra band. [sad]


   
SvaraCitera

Kommer du hem på kvällen så äre ingen fara. Hela stationen är i princip obemannad. Bar med mig två plattor öl på axlarna när jag var 18 å såg inte en enda tullman! Vi kom hem vid 19


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Jaha, trodde du menade filmen först. Synd att det är på en båt och inte så värst bra band.

Sjukt bra band för priset. Och Infected Mushroom spelade där när jag var där, så det var värt.


   
SvaraCitera

Mawns:

Sjukt bra band för priset

Kanske för dig, men för mig var det bara dåliga band.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Kanske för dig, men för mig var det bara band jag aldrig lyssnat på inom genrer som inte tilltalar mig.

Fixade


   
SvaraCitera

Mawns:

Fixade

Helt fel ju! Genrena tycker jag om, men inte banden.


   
SvaraCitera

några flaskor [rolleyes] jaja så länge det inte är mer än en liter så


   
SvaraCitera

De brukar inte bry sig så mycket. De har aldrig kollat leg på mig, de på båten vill bara sälja. Och en jag känner som är lite äldre tog en kundvagn snorfull fylld med flaskor och rullade ut från färjan. När han kom till terminalens slut såg han en tullman och sa. "Ja nu tar du väl allt?" Varpå tullmannen svarade. "Nej det är knarket vi vill ha."


   
SvaraCitera

nej tog med mig tre resväskor med sprit och cigg ingen som kollar en men se till att fixa bärhjälp en väska på en person är säkrast


   
SvaraCitera