Aviseringar
Rensa alla

Starkt huvud


Ämnesstartare

Slog precis i huvudet i handfats kanten eller nåt, tappade korken till mitt tandmedel och böjde mig ner för att plocka upp det och när jag ställde mig upp igen small det till. Hårt. Men mitt huvud klara sig galant 😀 
Men började fundera och kom på att jag jätteofta smäller i huvudet på olika sätt men det händer aldrig nåt, har aldrig hänt nåt 😮 Kanske har nåt slags superhuvud Tardig

Har ni starka huvuden? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Slog i huvudet i en postlåda när jag var liten. Det höll inte... Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheNumberOneWriter:
Slog i huvudet i en postlåda när jag var liten. Det höll inte... Ledsen

🙁 Kom det blood?? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheNumberOneWriter:
Slog i huvudet i en postlåda när jag var liten. Det höll inte... Ledsen

🙁 Kom det blood?? 😮


   
SvaraCitera

rulltorta :

🙁 Kom det blood?? 😮

Väldigt mycket blod. Droppade hela vägen hem och sedan fick jag en handduk att linda runt huvudet när jag åkte till sjukan. Har fortfarande kvar ett jack i huvudet, men det syns bara om man tittar ner i hårbotten ovanifrån. Det är en händelse jag aldrig lär glömma Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheNumberOneWriter:

Väldigt mycket blod. Droppade hela vägen hem och sedan fick jag en handduk att linda runt huvudet när jag åkte till sjukan. Har fortfarande kvar ett jack i huvudet, men det syns bara om man tittar ner i hårbotten ovanifrån. Det är en händelse jag aldrig lär glömma Tumme ned

Fyyy! 🙁 Stackars ditt huvud! Det är sånt som aldrig hänt mitt 😮 Åkte en gång sparkcykel och vurpade rejält och slog huvudet rätt i trottoarkanten, trodde jag skulle dö men hände inget alls. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dog en gång när jag gjorde så 


   
SvaraCitera

rulltorta :

Fyyy! 🙁 Stackars ditt huvud! Det är sånt som aldrig hänt mitt 😮 Åkte en gång sparkcykel och vurpade rejält och slog huvudet rätt i trottoarkanten, trodde jag skulle dö men hände inget alls. 

Det är nog bara jag som har ett otroligt mjukt huvud då kanske, haha. Som tur är har jag inte slagit hål i huvudet någon mer gång, även om jag blev riktigt rädd en gång när jag smällde i huvudet i kanten på biltaket när jag klev in i en väldigt låg bil. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Skallen har bra ben och starkt är det. Varför? För att skydda dat brain. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Puppan är stark iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej min skalle börjar bli klen nu efter att ha fått ta emot en hel del smällar, ramlat ner från berg o landat på skallen först, fått 40kg gipsputs i skallen vid rivning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
dog en gång när jag gjorde så 

Hur kom du tillbaka till liv??

TheNumberOneWriter:

Det är nog bara jag som har ett otroligt mjukt huvud då kanske, haha. Som tur är har jag inte slagit hål i huvudet någon mer gång, även om jag blev riktigt rädd en gång när jag smällde i huvudet i kanten på biltaket när jag klev in i en väldigt låg bil. 

Haha kanske! Vem vet 😮 Ja du får vara försiktig! Fyy 🙁 Skrattade nån åt dig då??

Kudhos:
Skallen har bra ben och starkt är det. Varför? För att skydda dat brain. 

Skallen är rätt klen har jag alltid fått lära mig.

schim:
Puppan är stark iaf

Vad är puppan??

Reeeetooo:
Nej min skalle börjar bli klen nu efter att ha fått ta emot en hel del smällar, ramlat ner från berg o landat på skallen först, fått 40kg gipsputs i skallen vid rivning. 

Hur högt var berget?? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta : Hur kom du tillbaka till liv??

d minns jag ej

helt otroligt assåh 


   
SvaraCitera
Kudhos

rulltorta : Skallen är rätt klen har jag alltid fått lära mig.

Kanske om du är en BETA. Tror din skalle är made out of steel. 🙂 Bäbisar är BETA, de har värsta soft-spot på skallen. :c 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :

Vad är puppan??

Fiffin


   
SvaraCitera