Aviseringar
Rensa alla

Starta företag


ksn intejag få medalj för hur många gånger jag upprepade riktigt företag i föregående inlägg mvh papegoja


   
SvaraCitera

elverpigen:

sommarentreprenörerna är inte samma sak som att skapa ett riktigt företag. det är väldigt förenklat, som uf ungefär. fortfarande trixigt och kräver arbete bakom, men det är inte likställt med ett riktigt företag. skitbra grej dock, men som sagt. inte ett "riktigt företag"

Ja men det är inget fel med det, sedan fanns det ett grupp tjejer som startade ett riktigt företag när de slutade nian i min skola, så man måste inte vara 18+ 😉


   
SvaraCitera

HappyAmigo:

Ja men det är inget fel med det, sedan fanns det ett grupp tjejer som startade ett riktigt företag när de slutade nian i min skola, så man måste inte vara 18+ 😉

jag har inte sagt att det ärnågot fel, bara att man måste vara 18 för att få registrera sitt företag. antaglien har de tre tjejerna någon myndig som företaget står på.


   
SvaraCitera

HappyAmigo: Ja men det är inget fel med det, sedan fanns det ett grupp tjejer som startade ett riktigt företag när de slutade nian i min skola, så man måste inte vara 18+ 😉

Går som du säger, men  dock måste man ha målsmans godkännande.

Källa


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Går som du säger, men  dock måste man ha målsmans godkännande.

Källa

Självklart


   
SvaraCitera