Aviseringar
Rensa alla

Stationär eller laptop?


Ämnesstartare

Hej! 😀 Jag har just nu en mac dator från skolan. Men funderar på att köpa en egen dator. Gillar mac ganska mycket men dom är väldigt dyra och pc är bättre på många sätt. Men eftersom att jag brukar åka hem till mina kompis och spela så känns det ju enklare med en laptop. Så! Tycker ni att jag ska satsa på en laptop eller en stationär? 🙂 


   
Citera

man kan ju även ha internet på ps3 och mobilen.


   
SvaraCitera

the_fat_one:
man kan ju även ha internet på ps3 och mobilen.

Ps3 är för oproffsigt.
Om du rör mycket på dig, och din dator... så är ju såklart en kraftig laptop bäst.
Men en stationär kommer alltid att vara kraftigare.

Tips på bra laptops är t.ex MSI


   
SvaraCitera

Laptop är skönast


   
SvaraCitera

desktop är najsare och generellt mer prisvärda 


   
SvaraCitera

Kör på stationär, betydligt bekvämare, och laptop har du ju redan som du skrev! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Kör på stationär, betydligt bekvämare, och laptop har du ju redan som du skrev! Glad

Kmr inte köpa ut den från skolan så har den bara ett år till ;3 Sen så vet jag inte om jag kmr få en ny i den andra skolan


   
SvaraCitera

lisa20088:

Kmr inte köpa ut den från skolan så har den bara ett år till ;3 Sen så vet jag inte om jag kmr få en ny i den andra skolan

klart du får. Om inte kan du köpa en då. pengar växer på träd

mvh 


   
SvaraCitera

stationär, laptops är för oergonomiska
och skaffa pc istället för mac, alla macdatorer jag använt har varit enormt sega


   
SvaraCitera

Har både en laptop och en stationär. Gillar mest min laptop för den använder jag mest och använder bara min stationära när jag spelar :3 Så det beror helt på vad du ska använda den till 🙂


   
SvaraCitera