Aviseringar
Rensa alla

Statist-jobb ? (musikvideor,film) , auditions m.m.


Chucky
Ämnesstartare

Nån som vet någon bra sida man kan hitta sådant här?

Jag är medveten om StagePool , men jag tycker det är ganska dyrt att betala för varje månad.


   
Citera

   
SvaraCitera

You can always count on me 😉


   
SvaraCitera
Chucky
Ämnesstartare

Angelize:

http://www.filmcafe.nu/

Bra länk, tackar 🙂

nån som vet fler?


   
SvaraCitera

eftersom jag dubbar en del tecknad film vet jag många som håller på me statist-jobb o så. men ofta e det så att man känner den som har hand om filmen eller at man känner skådespelarna... men inte alltid då.


   
SvaraCitera
Chucky
Ämnesstartare

Andy_91:

eftersom jag dubbar en del tecknad film vet jag många som håller på me statist-jobb o så. men ofta e det så att man känner den som har hand om filmen eller at man känner skådespelarna... men inte alltid då.

...

ja men det hjälper ju mig mycket.


   
SvaraCitera

Andy_91:

eftersom jag dubbar en del tecknad film vet jag många som håller på me statist-jobb o så. men ofta e det så att man känner den som har hand om filmen eller at man känner skådespelarna... men inte alltid då.

Säg någon film du är med i då. [cool]


   
SvaraCitera

sculptura:

Säg någon film du är med i då.

Haha, jag gör mest olika serier, men ibland filmer. Senaste filmen var Familjen Robinson el va den hette. Skulle vart med i den nya filmen Bolt, men sjöng bara lite i sångerna.


   
SvaraCitera

Andy_91:

Haha, jag gör mest olika serier, men ibland filmer. Senaste filmen var Familjen Robinson el va den hette. Skulle vart med i den nya filmen Bolt, men sjöng bara lite i sångerna.

Okaay.


   
SvaraCitera

Statist.se?
hähähähähäähäh

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag var statist i en film. Eller jag har varit två ggr, prata med någon kompis som är med i filmen och ta reda på om dom behöver statist. Jag fick dåligt betalt.


   
SvaraCitera

Ja vill me. [sad] Filmcafé suger, dom är bara ute efter mitt blod.


   
SvaraCitera
Falj
 Falj

Statist.se


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera