Aviseringar
Rensa alla

Statistik värd att fira!


Ämnesstartare

Det är min 80:e tråd (nåja, det må kanske inte vara nåt stort i sig - det är ju inte ens ett hundratal det rör sig om), men det är också mitt inlägg nummer 11111.

[party][cheers][smile][bigcheers][wink][crazy]

Jag har tagit fram lite intressanta fakta om numret 11111, såhär i festlig anda!

1. Vid Göteborgs universitet var ​kurs GU-11111 en fortsättningskurs i fysik (Fysik B, 30 poäng, grundnivå för nybörjare, närmare bestämt!) under höstterminen 2008.

2. Lunaire​​ Coolmax Underwire Sports Bra 11111 är en sport-BH som är konstruerad i ett material som torkar 5 gånger snabbare än bomull!

3. IP-numret 81.225.6.242 blev besökare nummer 11111 på Stefan Tornbergs blogg.

4. Bland andra den amerikanska R&B-sångerskan Lutricia McNeal är en utav de topptaggagde artisterna för just "11111" på Last.fm!

5. På playing.se har en användare under namnet 11111 sett till att varna om denna viktiga händelse innan fler drabbas av bedragaren på Blocket!

Jag har bara skrapat på ytan här, vänner. Långt mer finns att upptäcka om 11111 för den som vill. Och som vi alla vet, så är kunskap livets nektar. Sug åt er, go'vänner.

Tack för din tid!

Eder tillgivne,
Libertad

Image


   
Citera
B3ll4

oj [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag firar denna händelse med att slå mig själv hårt men rättvist i skrevet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis kanske.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B3ll4:

oj [party]

Skål!

Image

döög:

jag firar denna händelse med att slå mig själv hårt men rättvist i skrevet

Det är aldrig för sent!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra tråd mässt lä
s värd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

bra tråd mässt lä
s värd

Tack så mycket! Jag strävar efter att sprida kunskap, för kunskap leder till insikter, perspektiv och förståelse. Det är så jag tror att vi på lång sikt kan bygga fred i världen.

Jag blir jätteglad när du säger att min tråd är läsvärd. Det betyder mycket för mig! Du får också en cyberkram!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bild på Libertad sekunden efter han skapade tråden:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

bild på Libertad sekunden efter han skapade tråden:

Det där är inte jag. Om du försöker vara rolig så har du kommit...

...
...
...

... helt rätt! [wink]

Jag tycker det är kul att du bidrar med lite humor i tråden. Jag är absolut inte den som är den, tänker inte bli arg på dig eller sådär för att du skojar till det. Personligen tycker jag absolut man ska få skoja till det lite, även på internet.

Vill ju kunna bjuda på mig själv! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet att det inte är du på bilden, du är mycket sötare på riktigt tihihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

jag vet att det inte är du på bilden, du är mycket sötare på riktigt tihihi

Haha, japp.

Det här är en bild från i somras då jag var i Aya Napa med "grabbsen". [smile]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Tack så mycket! Jag strävar efter att sprida kunskap, för kunskap leder till insikter, perspektiv och förståelse. Det är så jag tror att vi på lång sikt kan bygga fred i världen.

Jag blir jätteglad när du säger att min tråd är läsvärd. Det betyder mycket för mig! Du får också en cyberkram!

Inget att tacka för! För mig är det en självklarhet att, när jag ser någon trådstart som är extra speciellt bra, berätta det. Det finns inte någon anledning att inte vara ärlig på den punkten och därför skrev jag ett svar till dig. Det känns bra i mig i min kropp när jag får ett vänligt svar, då blir jag lite mer positivt inställd.

Din inställning ang. kunskap o insikter är även den väldigt bra. Grattis till att ha hittat en skön inställning till fred och andra människor. Och tack för den värmande kramen i vinterkylan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Inget att tacka för! För mig är det en självklarhet att, när jag ser någon trådstart som är extra speciellt bra, berätta det. Det finns inte någon anledning att inte vara ärlig på den punkten och därför skrev jag ett svar till dig.

Du har en sund inställning. Människor idag visar på mycket ohyfs - det är något jag speciellt stött på här på internet - och då kan det vara bra att ta ställning emot det här genom att visa en väldigt viktig sak; det är coolt att vara trevlig! [y]

ennie:

Det känns bra i mig i min kropp när jag får ett vänligt svar, då blir jag lite mer positivt inställd.

Visst är det väl skönt att få positiv respons på något man skriver, inte sant? Jag håller verkligen med dig. Tänker lägga till dig på min Vänner-lista nu (kompislistan är en kul grej för att skapa gemenskap mellan medlemmarna, samtidigt som listan underlättar skickandet av brev mellan Ungdomar-användarna). [smile]

ennie:

Din inställning ang. kunskap o insikter är även den väldigt bra. Grattis till att ha hittat en skön inställning till fred och andra människor.

Jag har helt enkelt funnit freden inom mig. Det är något jag tror att alla har möjlighet att göra, bara man söker och låter den komma fram till ytan.

ennie:

Och tack för den värmande kramen i vinterkylan.

Absolut inget att tacka för. Jag har massor!

Har du förresten läst Bibeln?


   
SvaraCitera

Grattis ! Vilken prima femetta ! [cheers]

11111 = (3*(3*3+1)+1)*(3^3*(3*3+1)+1)


   
SvaraCitera