Aviseringar
Rensa alla

Steam, Betala utan att behöva skaffa något slags kreditkort


Ämnesstartare

Jag har då Swedbank och har pengar på kontot men när jag ska köpa något genom steam så kan jag inte göra något, vill ju skaffa spelet nu och orkar verkligen inte skaffa ett kreditkort eftersom det kan ta flera dagar. Hur ska jag bära mig åt för att betala direkt från kontot?

Vill bara ha svar från folk som gjort detta och vet vilka vägar jag ska gå genom för att lyckas, vill inte ha era spekulationer och gissningar.


   
Citera

ToxicWithaHintOfSteam:

Jag har då Swedbank och har pengar på kontot men när jag ska köpa något genom steam så kan jag inte göra något, vill ju skaffa spelet nu och orkar verkligen inte skaffa ett kreditkort eftersom det kan ta flera dagar. Hur ska jag bära mig åt för att betala direkt från kontot?

Men har du inget annat bankkort då? Man behöver ju inte ett kreditkort, det funkar ju hur bra som helst med ett Visa Electron eller dylikt[cute]


   
SvaraCitera
Exner

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Men har du inget annat bankkort då? Man behöver ju inte ett kreditkort, det funkar ju hur bra som helst med ett Visa Electron eller dylikt

Jag har bankkort men det är ett ungdomskort sen när jag var typ 17 eller nått så det fungerar inte till sånt. Om det var det du menade :0


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu när jag har E-kort och har klickat runt lite så vet jag inte ett jota vad E-kort står under. Hur betalar jag med det? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera