Aviseringar
Rensa alla

Stekarens shitlist


blir så jävla provocerad ^


   
SvaraCitera

och: FOLK SOM INTE BLINKAR UT I RONDELLER. fyfan, det finns en speciell jävla plats i helvetet för den sortens människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3. Folk från andra städer som tror att de är nåt.

2. Kvinnor som kör bil

1. Wannabe stockholmare som vägrar tala som oss 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:
3. Folk från andra städer som tror att de är nåt.

2. Kvinnor som kör bil

1. Wannabe stockholmare som vägrar tala som oss 

Haha Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Kiss på toasitsen


   
SvaraCitera

Stekaren: trots att de bara ska frakta arslet

är väl det man gör i första hand när man tar bilen generellt sett........ eller vadå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

är väl det man gör i första hand när man tar bilen generellt sett........ eller vadå

Och vi hantverkare då som har verktyg, ibland stora tunga maskiner och annat material som ska fraktas då? Ska man åka buss och tunnelbana tio gånger innan man kan börja jobba? då hinner nog dagen ta slut.


   
SvaraCitera

terrormat:
och: FOLK SOM INTE BLINKAR UT I RONDELLER. fyfan, det finns en speciell jävla plats i helvetet för den sortens människor.

word på den

BLIR SÅ JÄVLA ARG!!!!


   
SvaraCitera

Stekaren:

Och vi hantverkare då som har verktyg, ibland stora tunga maskiner och annat material som ska fraktas då? Ska man åka buss och tunnelbana tio gånger innan man kan börja jobba? då hinner nog dagen ta slut.

då ingår ju det i ert jobb. jag menar att GENERELLT så använder man bilen för att ta sig själv någonstans I FÖRSTA HAND, och då känns det konstigt att använda det som argument till varför man inte bör ta bilen Party

däremot kan du säga att det är dåligt för miljön, ökar köerna i onödan osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

då ingår ju det i ert jobb. jag menar att GENERELLT så använder man bilen för att ta sig själv någonstans I FÖRSTA HAND, och då känns det konstigt att använda det som argument till varför man inte bör ta bilen Party

däremot kan du säga att det är dåligt för miljön, ökar köerna i onödan osv.

Det gör det också. Men jag snackade just om rusningstrafiken dvs mellan halv sju nånting till nio-halv tio. Och poängen här var att pensionärerna kan väl lika gärna vänta tills det har lugnat ner sig istället för att ge sig in i smeten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns en kille i min klass som JÄMT bär keps. Till och med på idrotten och när vi skulle gör sin prov o_o Och när läraren tar av han kepsen bli han bara arg och sätter sig nånstans och tjurar.

Ett annat irriterande moment för mig är när man är jätte sugen på nåt att äta (som t.ex godis, chocklad) och så har man inte det hemma. Och så går man och köper det men då är man inte sugen längre.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Det gör det också. Men jag snackade just om rusningstrafiken dvs mellan halv sju nånting till nio-halv tio. Och poängen här var att pensionärerna kan väl lika gärna vänta tills det har lugnat ner sig istället för att ge sig in i smeten. 

yeah, ville bara märka på ord!
men det är nog ingen som vill gå ut när det är rusning, anledningen till att det är rusning är ju för att folk är så illa tvungna. stackars små panchisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

yeah, ville bara märka på ord!
men det är nog ingen som vill gå ut när det är rusning, anledningen till att det är rusning är ju för att folk är så illa tvungna. stackars små panchisar

Okej om de har avtalad läkartid eller så. Men man kan fortfarande ta bussen om man ändå inte är kapabel till att köra och kör 20 km för långsamt. Men oftast rör det sig om andra ärenden som att åka och handla vilket man har hela dagen på sig att göra och då kan man gott vänta några timmar om man prompt måste ta bilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SunRoseS:
Finns en kille i min klass som JÄMT bär keps. Till och med på idrotten och när vi skulle gör sin prov o_o Och när läraren tar av han kepsen bli han bara arg och sätter sig nånstans och tjurar.

Ett annat irriterande moment för mig är när man är jätte sugen på nåt att äta (som t.ex godis, chocklad) och så har man inte det hemma. Och så går man och köper det men då är man inte sugen längre.

Haha verkar finnss minst en sån i varje skola.
Det där var inget dåligt exempel, en stark kandidat säger jag redan nu. Fan snart avslöjar jag väl hela listan innan nästa tisdag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stekarens spel på quiz 


   
SvaraCitera