Aviseringar
Rensa alla

stenåldern - järnåldern - msnåldern - facebookåldern


Ämnesstartare

ChickiBull:

Nepp (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Japp (Du röstade på detta alternativ)

hatar facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Japp (Du röstade på detta alternativ)

använder även ansiktsbok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Aldrig använt regelbundet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Japp (Du röstade på detta alternativ)

Loggar in i stort sett varje dag. Skriver mest med kompisar från skolan, dom jag ser nästan varje dag.


   
SvaraCitera

Är inloggad nästan jämt, men pratar sällan med någon.


   
SvaraCitera
Åtta

ChickiBull:

Nepp (Du röstade på detta alternativ)

Är inloggad på MSN för det mesta, men jag använder det nästan aldrig. Håller mig till Gtalk och IRC nuförtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är i alla fall inloggad på msn hela tiden och jag chattar i princip dagligen med vissa personer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chattar typ bara med syster och flicka, men är inloggad för det mesta ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inser dock att min aktivitet på msn har minskat med kanske 95 procent sen jag och Tobbish flyttade ihop, hm.


   
SvaraCitera

inget hände mellan järnålder o msnåldern

obs: ja, är iaf inloggad most of the time


   
SvaraCitera
Åtta

Kom på att jag nog använder mail nästan lika mycket som jag använder instant messaging. Men jag vet inte om det räknas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Är msnåldern förbi?

Faktum är att det är tvärt om. Eller man försöker att få det till att vara tvärt om. Jag menar tänk på det. Tänk på hur det nya MSN ser ut. Tänk hur mycket mer likt man försöker få det facebook. Man måste ha sitt för och efternamn... eller måste inte, men innan kunde man ha vad som helst, roliga tecken änd shit, nu har man ett fält för förnamn och ett för efternamn.

Det kommer nog aldrig gå från facebookåldern till msn-åldern, men det märks klart och tydligt att man försöker att få det till att bli så. Jag gillade MSN när det var "eget", och inte försökte härma bajsbook. Nu av ren protest så använder jag bara mina initialer under för och efternamn på MSN. Och inte nog med det, de har ju gjort alla smileys så jävla störda också[mad]wtf!![mad][mad]

Nej men det är simpelt. Man försöker konkurrera med facebook. Jag undrar dock vad det finns flest av: personer som gillar nya MSN eller ogillar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

MSN SUGER DÖÖÖÖ! (Du röstade på detta alternativ)

Har aldrig tyckt om msn. Men har alltid använt det. Är inloggad 24/7 då jag mycket sällan stänger av min dator. Dock tar jag väldigt sällan initiativ att prata med någon via det.


   
SvaraCitera