Aviseringar
Rensa alla

Sterilisering


Ämnesstartare

Buddah:

Tror inte det skall vara några problem.

Glhf then [y]


   
SvaraCitera

soimpolite:

Du är ju fortfarande ung.

Man måste vara 25 så det är väl några år kvar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det blir barn om man bara ligger en gång också vettu

Du förstår inte hur jag menade, vilket är okej. Men sluta visa det, lika lamt varje gång.

Sagitta:

Man måste vara 25 så det är väl några år kvar...

Mhm.. men även då. Ser ingen mening i att sterilisera sig om man inte ligger väldigt mycket, inte orkar använda kondom och då inte har koll på om kvinnorna går på p-piller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Du förstår inte hur jag menade, vilket är okej. Men sluta visa det, lika lamt varje gång.

Då får du ta och lära dig att skriva ordentligt. Och försöka jobba bort din aspieattityd, den ger dig inga favörer här och är rätt så säker på att den inte gör det irl heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker dina argument är någorlunda slagkraftiga. Så länge du inte tar ett förhastat beslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Man kan ju undra varför också, får du verkligen ligga så mycket?

Buddah:

Nu är jag inte sexuellt aktiv, men om jag nu skulle bli så överväger jag att sterilisera mig.

Kanske är en bra idé att faktiskt läsa inlägget [smile]

soimpolite:

Ser ingen mening i att sterilisera sig om man inte ligger väldigt mycket, inte orkar använda kondom och då inte har koll på om kvinnorna går på p-piller.

De preventivmedel som finns är inte 100%-iga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt rätt, fler bör sterilisera sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Kanske är en bra idé att faktiskt läsa inlägget

Känns lite väl desperat att överväga det ifall man inte ens är sexuellt aktiv. Förutsatte att du var det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då får du ta och lära dig att skriva ordentligt.

Eller så håller din typ sig borta från mig, vilket jag har bett om några tusentals gånger tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Ser ingen mening i att sterilisera sig om man inte ligger väldigt mycket, inte orkar använda kondom och då inte har koll på om kvinnorna går på p-piller.

Du kanske har dålig inlevelseförmåga i så fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan alltid frysa undan ett par burkar sperma - just in case.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vad tycker ni andra om sterilisering? Skulle ni kunna tänka er att sterilisera er?

Nej, nu för tiden vill jag ha egna barn, förr ville jag sterilisera mig.
Jag tycker det är coolt att få blanda mina gener med min BF och se resultatet. Dessutom vill jag nu för tiden ha barn just eftersom jag skulle vara en asbra mamma. Och min BF skulle vara en asbra pappa.
När vi blir stora ska vi skaffa barn!

isola:

Hade hoppats att detta var en superbra tråd om vilka i samhället som borde steriliseras

haha! 😀 [love]

Spader8:

Vet att man får sterilisera sig, men då knipsar de bara äggledarna så man har mens iaf, fett meningslöst.

förr var det precis detdär jag ville, riva ut livmodern så man slipper mensen. Äggstockarna bör man behålla, annars så blir man hormonpåverkad och maskulin av det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

förr var det precis detdär jag ville, riva ut livmodern så man slipper mensen.

Vad hände sen, har du nåt roligt i ugnen, lr vill du ha?

framtidstron är död:

Äggstockarna bör man behålla, annars så blir man hormonpåverkad och maskulin av det hela.

Oj, ok, jag tyckte de sa något om att jag skulle bli benskör om dom avlägsnades. Undantaget att hon skulle gå med på det var cancer, försöker bestråla magen över scannern nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spader8:

Vad hände sen, har du nåt roligt i ugnen, lr vill du ha?

Jag började väl upptäcka hur coolt det trots allt är att kunna skapa en egen unge! Ha något som växer i ens mage som börjar som en liten alienmask och blir till en hel människa. Eftersom det är så jävla coolt och man bara lever en gång känns det dumt att gå miste om den upplevelsen.
Ska inte slänga in en bulle i ugnen på ett bra tag dock!

Spader8:

Oj, ok, jag tyckte de sa något om att jag skulle bli benskör om dom avlägsnades

aah, fast livmodern kan man operera bort utan hormonpåverkan och då slipper man iaf mensen. Som jag förstod det då, när jag läste om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

aah, fast livmodern kan man operera bort utan hormonpåverkan och då slipper man iaf mensen.

Ok, ska försöka övertala damen igen (men jag tror det är dömt att misslyckas) Man kanske kan hitta nån fritidskirurg på flashback med intresse för kvinnlig anatomi.

framtidstron är död:

Eftersom det är så jävla coolt och man bara lever en gång känns det dumt att gå miste om den upplevelsen.

Det är sant, men så går man och löper i flera år och sen får man säkert en dampbulle. Lr så drabbas dom av detta
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=296452&page=1#11018246
lider själv av åkomman [n]


   
SvaraCitera