Aviseringar
Rensa alla

Stickad vit/mörkblå tröja med antingen USA eller (helst) Australiens flagga på.


Ämnesstartare

Letat i flera dagar med ingen luck alls, vill ha denna vackra tröja men hittar inget ställe där jag kan köpa den! Vet att den brukade säljas på Ralph Lauren men inte längre, inte hittat något på GANT heller då folk bett mig gå dit och leta.

Tröjan ser ut så här:

USA versionen: http://www.homerunstore.se/sv/products/dam/stars-and-stripes-ladies-white.html

Tycker att den första tröjan är mycket finare men hittills har jag bara hittat USA och sidan verkar vara liiite suspicious! Inga recensioner förutom "cissi" och "Martin_T" som skrivit allt på samma dag. Någon som beställt därifrån och fått det som utlovats?

Länkar till den första tröjan på en sida som säljer den skulle göra min dag!


   
Citera

[confused]


   
SvaraCitera

sticka en


   
SvaraCitera

hur kan man vara så kåt i USA? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

hur kan man vara så kåt i USA? [shake]

amesaleyne:

Tycker att den första tröjan är mycket finare men hittills har jag bara hittat USA

/facepalm


   
SvaraCitera

Myksa:

[confused]


   
SvaraCitera

amesaleyne:

/facepalm

Fel av mig, ber om ursäkt! [blush]


   
SvaraCitera

Ralph Lauren brukar la ha sådant.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

S3ON:

hur kan man vara så kåt i USA? [shake]


   
SvaraCitera

Jag har ansträngt mig i tio minuter för att försöka hjälpa dig men inte lyckats uppnå något vidare resultat. HomeruN ser ut att vara det slutgiltiga alternativet. Å andra sidan var det halvt trendigt att se flera amerikanska inspirerade tjocktröjor i vintras.

Jag håller ögonen öppna och återkommer om jag hittar den australienska tröjan. Fick för mig att jag såg den i ett skyltfönster när jag passerade förbi en H & M butik i stundens hast.


   
SvaraCitera