Aviseringar
Rensa alla

Sticks till i pungen när jag rakat mig


Ämnesstartare

Hej! Har ni nån tips så det slipper sticka till varje gång jag rakar mig? Jättetacksam för era tips 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

raklödder? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raka "medhårs" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använd nåt grejs ja, och vänj dig Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raka med ladyshaver när pungen är stel. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FrustreradLurifax:
raka "medhårs" 

Jag gör det varje gång


   
SvaraCitera
duden

Jag har samma problem, tycker det är sjukt irriterande 


   
SvaraCitera

petite:
raklödder? 

Raklödder som du använder till ansiktet ska du DEFINITIVT INTE använda. Slangen " därnere " tål inte raklöddret för att det är starka grejer och som är anpassat specifikt för ansiktet.


   
SvaraCitera

Kioskmannen:
Hej! Har ni nån tips så det slipper sticka till varje gång jag rakar mig? Jättetacksam för era tips 🙂

Råder dig att köpa någon av RFSU:s produkter. " PRIVATE AREA - EASY SHAVIN' ( Intim Gel som är anpassad till därnere ) och " NICE 'N COOL ( Intim After Shave som är gjord för att strykas på huden därnere efter rakning ). Rekommenderas starkt. Se till att du har en vass rakhyvel också så ska allt fungera normalt.

Har haft problem också med att det sticker, och att det kommer små " blodprickar " och att det svider till då jag rakat mig. Det blev en oehört stor skillnad då jag bytte till RFSU-produkterna. Trevlig fortsatt rakning 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rackartygarn:

Råder dig att köpa någon av RFSU:s produkter. " PRIVATE AREA - EASY SHAVIN' ( Intim Gel som är anpassad till därnere ) och " NICE 'N COOL ( Intim After Shave som är gjord för att strykas på huden därnere efter rakning ). Rekommenderas starkt. Se till att du har en vass rakhyvel också så ska allt fungera normalt.

Har haft problem också med att det sticker, och att det kommer små " blodprickar " och att det svider till då jag rakat mig. Det blev en oehört stor skillnad då jag bytte till RFSU-produkterna. Trevlig fortsatt rakning 🙂

Hur mycket kostar produkterna och vart köper man dessa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kioskmannen:

Hur mycket kostar produkterna och vart köper man dessa?

Apoteket?


   
SvaraCitera
duden

Kioskmannen:

Hur mycket kostar produkterna och vart köper man dessa?

Intim shaving gel kostar 55 kr på apoteket


   
SvaraCitera