Aviseringar
Rensa alla

stirrande


Ämnesstartare

Vet inte om jag postat rätt med tanke på att det inte är SÅ allvarligt, menmen.

Vad betyder det egentligen när folk tittar/stirrar på en på tex tunnelbanan eller spårvagnen? Händer från båda könen men mest från det motsatta. Jag har väldigt svårt att läsa av detta.

en anledning skulle ju kunna vara att man är tillräckligt snygg för att dem vill kolla på en men saken är den att jag är inte det. Att jag är ful är nog att överdriva men snygg är jag ABSOLUT inte.

Känner mig ibland lite besvärad av detta. vad tror ni stirrandet kan betyda? :S

Har ett till litet problem. Många av dessa blickar blir ifrån deras sida ibland ett leende- mitt leende är så jääääävla fult så det finns inte. Därför ler jag typ inte [censur] Visst är ett "fult" leende finare än inget leende alls men mitt är enligt mig så himla fult vilket ger mig sämre självförtroende osv - Nån som har nått tips emot detta? kan man träna sig till ett snyggt leende tex?[rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag gissar att inte alla människor som stirrar på dig stirrar av samma anledning...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

olika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt olika för varje tillfälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte, folk nämner att jag stirrar ofta, tänker inte på det ens eller sitter i andra tankar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de kanske gillar din jacka, eller tycker din jacka är ful, de kanske tittar på hur du har året, de kanske tittar på ditt ansikte och tycker du är snygg/ful, de kanske tittar på dina skor och undrar var du köpt dem, de kanske tittar på din sminkning, de kanske tittar för att få din uppmärksamhet,

de kanske inte tänker på vad de tittar på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar tro att dessa människor är ute efter att mörda mig. [smile]


   
SvaraCitera
Paseo

när folk stirrar på mig tänker jag alltid att jag måste ha snor rinnandes ut näsan eller nåt, sjukt obekväm sits


   
SvaraCitera