Aviseringar
Rensa alla

Stjärntecken


Ämnesstartare

Hej, jag vet att det finns redan en tråd om stjärntecken men jag tror inte om den är fortfarande är aktiv såGladBlinkMycket glad

Jag skulle vilja veta vad eran stjärntecken är, och vilken/vilka du gillar mest och varför ni gör det.. (om ni vill dela med er av det såklart). Är även nyfiken över vilka stjärntecken ni gillar minst och varför ni tycker som ni gör.


   
Citera
reben

lejon

gillar oxe den e b1son
gillar inte skorpion fått för mig dom e onda många onda jag träffat har varit den


   
SvaraCitera

latest?cb=20111029113539


   
SvaraCitera
Lennon

Jag är tvilling, inte allas favorit direkt.
Själv tycker jag om folk som är skyttar då jag ofta har mycket gemensamt med dem och fiskarna för att de är så himla godhjärtade och varsamma.
Jag ogillar lejon för att de är så stolta och egenkära, dock är de vääldigt omtänksamma och sätter andra i första hand.
Väduren har jag en slags hat-kärlek till, samtidigt som de är väldigt framåt och ibland jobbiga så visar de verkligen att de älskar en, och gör allt i sin makt för att spendera tid med personer som de värderar högt.


   
SvaraCitera
höna

är oftast skorpion, ibland skytt. tror jag. ligger precis emellan. passar väldigt bra in på båda dom tvp, har lite av varje


   
SvaraCitera

Jag är vågen vetja, har typ inge koll på 
stjärntecken Rodnar


   
SvaraCitera

Bryr mig inte om nåt påhittat stjärnskit. Nån tvilling har jag då inte, å det stämmer inte in på mig alls.


   
SvaraCitera

Är nog oftast skorpion. Våg ibland. Kanske tvärtom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl så att alla lufttecken har någonting gemensamt med varandra och det gäller andra tecken också. Rätta mig om jag har rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
latest?cb=20111029113539

Betyder det att du är en lufttecken eller? GladTardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:
Är nog oftast skorpion. Våg ibland. Kanske tvärtom. 

Om du är våg så passar du med en som är vattuman
Rullar ögonenBlink


   
SvaraCitera
duden

Vattuman 

Har inte riktigt nån favoritstjärntecken men säger väl vattuman i så fall


   
SvaraCitera
b1son

ja e oxe o jag gillar typ kräftor för att dom hoardar mat som jag kan svulla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:
Vattuman 

Har inte riktigt nån favoritstjärntecken men säger väl vattuman i så fall

Skulle va väldigt tacksam att du motiverar dig om det är okej för digRullar ögonenRullar ögonenSöt


   
SvaraCitera
duden

thegoblin_boy:

Skulle va väldigt tacksam att du motiverar dig om det är okej för digRullar ögonenRullar ögonenSöt

Vattumän är bäst! Cool
http://www.xn--stjrntecken-n8a.se/vattumannen


   
SvaraCitera