Aviseringar
Rensa alla

Stockholm Smokefest IMORGON(Lördag 17 juli)


Ämnesstartare

Åtta:

Men som sagt, det blir säkert trevligt för de som är där - och det kanske är ett självändamål i sig.

Självklart, men huvudsyftet är att få mediapådrag och skapa debatt kring ämnet legalisering. Hoppas bara någon kan få käft på Björn Fries eller ställa honom mot en duktig legaliserings debattör(dock så nekar alltid björne när de är någon duktig snubbe han skall tala tillsammans med)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahahaha det kommer nog vara misslyckat .. kan inte annat en att tro massa fjortis kidz blir bustade av Grisiga Poliser

Skulle absolut inte nervara po ngt sont her . . . Och Knarkar varje dag ..
Ska dom legalisera bara for massa folk knarkar i en park . . Spice elr annat shits the same anyway ..

Ibland e jag bara for pessimistisk , men lycka till ! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CANNABISRÖKARES FEST OROAR POLISEN
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3221627.svd

"Det är verkligen olyckligt" Shit.. Vilken sierska! Kan han kanske berätta min framtid också om det blir olyckligt eller ej? 😀


   
SvaraCitera

Arthur89:

kanske kommer ni bli som denna duktiga familjefar!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tyckte det lät löjligt första gången en uppenbart haschbesudlad tonåring kom hit och snackade om smokefest.. men om man säger att det inte kan åstakomma något så missade man ju länken längst upp!

Keep up the good work![party]


   
SvaraCitera

Arthur89:

Jo, antar att det är för mycket att vänta av ett diskussionsforum där främst "ungdomar" befinner sig

mm, men det kan ju va att jag tycker att folk som du är pundar idioter, som jag inte vill beblanda mig med...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

mm, men det kan ju va att jag tycker att folk som du är pundar idioter, som jag inte vill beblanda mig med...

Det var ju oerhört intelligent måste jag säga. [wink]
Och nej, jag använder inte amfetamin. (syftar på att du kallade mig pundare)

n00b!
[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är poängen? Att göra reklam för cannabis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att röka är gammalt att använda cannabis är extremt dumt. Dels så förstör produktionen av cannabis massor av skog oftast i skyddade naturreservat där cannabisodlarna slår upp sina farmar.

Dessutom så är det skadligt, THC är extremt farligt dagens cannabis innehålller 10-20 % för 15 år sedan var nivån 2-5 % och oftast har man argumenterat med hjälp av den gamla typen av cannabis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljöfarligt och skadligt och det ska legaliseras? Enligt de i alla fall.


   
SvaraCitera

Bra argument Maverin! *sarkasm*


   
SvaraCitera

Maverin:

Att röka är gammalt att använda cannabis är extremt dumt. Dels så förstör produktionen av cannabis massor av skog oftast i skyddade naturreservat där cannabisodlarna slår upp sina farmar.

Dessutom så är det skadligt, THC är extremt farligt dagens cannabis innehålller 10-20 % för 15 år sedan var nivån 2-5 % och oftast har man argumenterat med hjälp av den gamla typen av cannabis.

Du skämtar. Påstå inget annat.


   
SvaraCitera

Maverin:

Dels så förstör produktionen av cannabis massor av skog oftast i skyddade naturreservat där cannabisodlarna slår upp sina farmar.

Större delen av cannabiset som finns i Sverige är inhemskt producerat och växer mestadels som ogräs eller i mindre trädgårdar och blomkrukor, knappast någon storskövling av skog.

Maverin:

Dessutom så är det skadligt, THC är extremt farligt dagens cannabis innehålller 10-20 % för 15 år sedan var nivån 2-5 % och oftast har man argumenterat med hjälp av den gamla typen av cannabis.

Det där är ju bara taget ur röven. Även om man har genmodifierat (vilket krävs för att få en stor förändring på 15 år) så är det knappast spritt till hampatokarnas blomkrukor.

Sen att THC är skadligt går väl inte att säga nej till, frågan är bara varför det inte tillåts medans alkolår, dellarantjo och cigaretter tillåts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Större delen av cannabiset som finns i Sverige är inhemskt producerat och växer mestadels som ogräs eller i mindre trädgårdar och blomkrukor, knappast någon storskövling av skog.

Varje år upptäcks skördar på miljontals kvadratmeter i kaliforniska naturreservat så nu har även miljökämpar börjat att leta efter farmer, dessutom dör flera människor som kommer i närheten av dessa, då farmarna kan tro att det är tjuvar.

I Sverige är nog läget bättre, men användandet är ju även mindre.


   
SvaraCitera

Maverin:

Att röka är gammalt att använda cannabis är extremt dumt. Dels så förstör produktionen av cannabis massor av skog oftast i skyddade naturreservat där cannabisodlarna slår upp sina farmar.

Du förstår väl att man löser det med legalisering va?

Maverin:

Dessutom så är det skadligt, THC är extremt farligt dagens cannabis innehålller 10-20 % för 15 år sedan var nivån 2-5 % och oftast har man argumenterat med hjälp av den gamla typen av cannabis.

Du förstår väl att om det är potentare så röker man mindre va?


   
SvaraCitera