Aviseringar
Rensa alla

Stödgrupp för P-/F22 och uppåt


Penstrokes:

... fi

ofta du ej vet vem det är, skärpning du där borta ibland krokodiler och annat pack!!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Jag fyller 21, hemskt. Förstår inte hur Tobbish pallar hänga här nu när han är 25, huhuh. Dock så har han ändå gjort lite coola saker som att:

Penstrokes:

köper bostadsrätter

Penstrokes:

deklarerar för nåt annat än tvåtusen spänn

väntar med fasta tills

Penstrokes:

parmiddagar

-arnas tid inleds. Vi känner inga par som bor nära dock, det är skönt. Skulle kunna tänka mig att vi skulle parmiddaga regelbundet med Uttern och Zlorg om vi bodde närmare varandra dock. Fast det skulle ju bara vara mysigt.


   
SvaraCitera

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=307064&page=1#11428080

iofs de flesta där är 20-21, men definitvt inte ovanligt att ligga på 22-23


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Undrar således om andra gamla gråa reliker tänker samma sak alltmedan de desperat knackar igång pacemakern med vänsterhanden och simultant försöker låta bli att svälja löständerna när rethostan sätter in.

[love]

Penstrokes:

Varför är vi inte ute och gör vuxna, skithäftiga grejer som t.ex. köper bostadsrätter fastän vi inte har råd, eller går på parmiddagar och dricker bag-in-box? Eller kanske t.o.m. deklarerar för nåt annat än tvåtusen spänn vi fick för sommarjobbet på farsans åkeri?

För att det är astråkigt?

Penstrokes:

Varför är vi kvar? Vill vi vara kvar? Har vi stannat i utvecklingen?

Jag ser det snarare som att UM utvecklas med oss. *önsketänkande*

Penstrokes:

minst 22

Fyller 21 om sju dagar. Förtjänar att vara här!
Blir en seg gammal gumma snart.[smile]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Dra åt pipsvängen din ungtjur!!!

Jag får ej köpa cigg eller alkohol, får inte ens bestämma över mitt eget liv än. [surprised]


   
SvaraCitera

krasch:

Blir en seg gammal gumma snart.[smile]

Är iof enligt Isola och en massa annat folk här tolv i sinnet, så siffrorna räknas inte så mycket.[y]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Jag vet inte, alltså. Ibland förväntas man vara väldigt vuxen vid 22, ibland blir man behandlad som att man fortfarande är 15. Det är svårt det här.

jo det är sant vi ligger på en ålder där vi förväntas vara vuxna men ändå inte, komplicerat är d[confused]

Penstrokes:

Håller på att starta upp ett annonsnätverk i smyg här på UM. Hoppas att inga moderatorer eller dylika satansdyrkare/nazister kommer på mig. Ska bli miljonär på att sälja kontextuell reklam i mina trådar.

om det mot alla tvivel blir framgångsrikt måste du dela med dig![wink][crazy]


   
SvaraCitera

äsch, 22 är inte så old .. hehe vänta bara tills du är 30 vilket är snart ;))))) hehe .


   
SvaraCitera
time
 time

22? Du är bara barnet, käre vän! Jag ska stanna här åtminstone tills jag väntar mitt andra barn!


   
SvaraCitera

Walking:

Jag får ej köpa cigg eller alkohol, får inte ens bestämma över mitt eget liv än.

hehe du ska göra som du blir tillsagd för du vet inte ditt eget bästa förens om först ett år när du fyller 18[badgrin]


   
SvaraCitera

Ska man vara så vuxen när man är 22 egentligen? När man var typ 15 så trodde man att folk som passerat tjugo har ordning på livet men nu när jag själv är det så känner jag knappt någon som har det. Och de få jag känner som har det är torra typer man undviker.

Sen om jag ska hänga här snart 23 år gammal är en annan fråga. Men jag märks inte så mycket så jag tror jag kommer undan med det några år till.


   
SvaraCitera

Hmm...erm...hrm.


   
SvaraCitera

Kommer nog aldrig att känna mig som 22 [chocked]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

hehe du ska göra som du blir tillsagd för du vet inte ditt eget bästa förens om först ett år när du fyller 18

aa, fast det är om 6 månader! [bigsmile] då är jag mogen nog


   
SvaraCitera