Aviseringar
Rensa alla

Stöld eller våldtäkt


Ämnesstartare

Om man har sex med en hora och inte betalar... är det stöld eller våldtäkt?[ops]


   
Citera

beror på hur billig horan är.


   
SvaraCitera

snatteri lol, stöld eller rape menaru väl ;D


   
SvaraCitera

Det är en jävligt billig hora om det klassas som snatteri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

snatteri

Glad? XD


   
SvaraCitera

Onymous:

Glad? XD

jete gla gillar ej att man förolämpar oss frostuterade


   
SvaraCitera

men om man tvingar en städerska städa utan att betala, va blire?? (rape i rumpan me sopborste)
stöld såklart, du "snor" en tjänst, som att sno en vara


   
SvaraCitera

Vi är uppe sent [cheers]


   
SvaraCitera

Tar tillbax komenataren som jag skrev över.
Den såg skum ut [cry]


   
SvaraCitera

men vafan, klart man betalar hororna om man sexar dom[mad] annars kanske dom inte längre vill ge sex och då kan det bli svårt att få det[sad]


   
SvaraCitera

Springnota [party]


   
SvaraCitera

stöld antar jag med tanke på att hon gick med på att ha sex i första hand. en våldtäkt är väl när offret inte är med på det?


   
SvaraCitera

Beror på om du har sagt att du tänker betala innan du har sex med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kiingen:

stöld antar jag med tanke på att hon gick med på att ha sex i första hand. en våldtäkt är väl när offret inte är med på det

OM hon skriker nej jag vill inte samtidigt!! dock kastar du pengar på henne så hon håller käft... sen tar du allt å springer xD


   
SvaraCitera

Onymous:

OM hon skriker nej jag vill inte samtidigt!! dock kastar du pengar på henne så hon håller käft... sen tar du allt å springer xD

hahaha "kastar pengar" Jag tror väl inte det går till så, kanske någon här inne som har erfarenhet? Horan utför sina tjänster och du betalar när det är färdigt. Om man inte betalar får man väl deras hallick efter sig? Så är det i filmerna i alla fall:)


   
SvaraCitera