Aviseringar
Rensa alla

stöna?


gulan:

jag kan inte alltid stöna för att päronen sover i rummet bredvid, kanske drf det känns konstigt egentligen lr?

Hur högt vill du stöna igentligen? Man behöver inte stöna så..överdrivet.

Förövrigt tycker jag också att det är lite mysigt.


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

JaamenLol:

Hur högt vill du stöna igentligen? Man behöver inte stöna så..överdrivet.

om man inte tänker på det så kan det råka bli högre och högre[blush]


   
SvaraCitera

gulan:

om man inte tänker på det så kan det råka bli högre och högre

Haha äm..Ja men kanske de, jag föredrar tyst iaf. [bigsmile]


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

om man har haft ett stadigt förhållande i nästan 8 månader och är ca 15-17.. hur kan man gå vidare i förhållandet då?[y]


   
SvaraCitera
ohjens

Burger:

Stönar aldrig men en gång när min kompis och hennes tjej var hos mig så hade de sex och kompisen stönade högt hela tiden

menfy. sånt gör mig sjukt förbannad. det är ju bara inte riktigt okej att ha sex så hemma hon en kompis.


   
SvaraCitera

Burger:

Stönar aldrig men en gång när min kompis och hennes tjej var hos mig så hade de sex och kompisen stönade högt hela tiden Kunde inte sova

två tjejer?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

två tjejer?

Ojdå, skrev visst fel det var en kille och en tjej. Det var killen som stönade[cute]


   
SvaraCitera

Burger:

Ojdå, skrev visst fel det var en kille och en tjej. Det var killen som stönade

haha okej. trodde först du var kille och hade en tjejkompis och hennes flickvän hemma och de hade sex

men taskigt av dem tycker jag [no-no]


   
SvaraCitera
smisk

kul att stöna ju. brukar stöna lite extra högt ibland hos pojkvännen, mest för att han fortfarande bor hemma. som ett litet straff, ungefär. han borde ju veta hut och skaffa eget snart!

mvh
snälla flickvännen


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

smisk:

kul att stöna ju. brukar stöna lite extra högt ibland hos pojkvännen, mest för att han fortfarande bor hemma.

hahaha fick du konstiga blickar av föräldrarna dagen efter precis som jag?


   
SvaraCitera
smisk

gulan:

hahaha fick du konstiga blickar av föräldrarna dagen efter precis som jag?

Nja, de ignorerar det mest. Tror de är glada deras son får till det, om jag ska vara ärlig.


   
SvaraCitera
Paseo

är väl bara att stöna, det är inget fel med de eller [y] om man inte stönar sjukt osexigt, men vem gör det liksom?


   
SvaraCitera

gulan:

varför stönar man ens? vad gör det för skillnad?

Jag både kommer lättare och får skönare orgasmer när tjejen stönar(inga jävla p-rulle stön alltså..). Så någon skillnad gör det.


   
SvaraCitera

ohjens:

menfy. sånt gör mig sjukt förbannad. det är ju bara inte riktigt okej att ha sex så hemma hon en kompis.

Det är helt okej. Polarn var otrogen mot sin flickvän med en brud. Det hade sex i en tredje polares säng.

Dock så är det inte ok att vara otrogen!


   
SvaraCitera

smisk:

Tror de är glada deras son får till det, om jag ska vara ärlig.

[bigsmile]


   
SvaraCitera