Aviseringar
Rensa alla

Stönade i sömnen


Ämnesstartare

En pinsam grej bara, ja va på sommarläger, vi hade kollat på skräckfilm så dom fyra tjejerna i min stuga sov 2 o 2 så ja sov jämte en tjej o så börja vi skämt jucka o typ pussas lite o så [blush], men sen när ja somna så berätta dom andra att ja stönade!!!
Det komiska är att en tjej i den andra sängen stönade natten efter [y]


   
Citera

ojojoj, man skulle varit där alltså[blush]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

jag stönar ofta i sömnen
särskilt när jag vaknar
eller, det låter så iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

jag stönar ofta i sömnen
särskilt när jag vaknar

hur kan man stöna när man vaknar ? eller typ vid medvetandet ?


   
SvaraCitera

komplicerad:

särskilt när jag vaknar

[crazy][blush]


   
SvaraCitera

Varit med om tjejer som stönar i sömnen, verkar inte vara en allt för ovanlig företeelse^^


   
SvaraCitera

M_IFFOS:

hur kan man stöna när man vaknar ? eller typ vid medvetandet ?

komplicerad:

särskilt när jag vaknar
eller, det låter så iaf


   
SvaraCitera

jaha


   
SvaraCitera

Var med 4 polare och åkte skidor i vintras och vi hyrde ett hus tillsammans.

Första morgonen där satt vi gravallvarliga vid frukostbordet och berättade för en av killarna att han låg och stönade och juckade i sömnen, han blev helt förstörd och vi asgarvade åt det hela dan.

I själva verket hade han sovit som en stock hela natten och inte gjort ett ljud ifrån sig [wink]

Elakt [party]


   
SvaraCitera

Denniz92:

Elakt [party]

Hahha! Fan vad party! [party] Bara ni berättar att ni skojjade sedan. [party][cute]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Bara ni berättar att ni skojjade sedan.

Ja, han såg ut som en olycklig valp när vi skulle sova nästa kväll så jag kunde inte hålla mig, jag är för dålig på att ljuga och vara elak [cute]

Killarna i grannhuset var mer elaka, de vattnade en kille varje natt hela veckan, han vaknade varje morgon och trodde att han pissat ner sig i sömnen lol [love]


   
SvaraCitera

Denniz92:

Ja, han såg ut som en olycklig valp när vi skulle sova nästa kväll så jag kunde inte hålla mig, jag är för dålig på att ljuga och vara elak [cute]

Snällt. [love]

Denniz92:

Killarna i grannhuset var mer elaka, de vattnade en kille varje natt hela veckan, han vaknade varje morgon och trodde att han pissat ner sig i sömnen lol [love]

[love][love][love]


   
SvaraCitera

har också gjort det ett par gånger. pinsamt [cry]


   
SvaraCitera

Jag stönar ofta i sömnen, har min sängkompis berättat för mig. Hihi, lite pinsamt kanske fast ändå inte. He likes it!


   
SvaraCitera