Aviseringar
Rensa alla

stönar tjejer mer än killar?


mynona

Skentrevlig:

Detta. 
Det det är sjukt tråkigt dock. Fuck that hehe 

Fuck that verkligen. Det är ett exempel på hur även män förtrycks av normen, för det är ju rätt löjligt att förställa sig även i den situationen och både givare och mottagare bekräftas ju av ljud - ja, det finns folk som är tysta som medfött personlighetsdrag också, men man märker nog vem som är det av naturen och vem som är det av norm


   
SvaraCitera

Ja, bra fråga. Jag vet inte, har inte gökat än. Men jag gör inte mycket väsen av mig alls, så antagligen skulle jag ligga i tysthet och kanske bara andas andfått.


   
SvaraCitera

loquor: tycker killar som ej vågar släppa taget och stöna när det är skönt är skittråkiga

Fast detta är väl lite fel tänk. Vissa stönar ju bara inte? Ska de då fejka stönande för dig?


   
SvaraCitera

blaserad:

Fast detta är väl lite fel tänk. Vissa stönar ju bara inte? Ska de då fejka stönande för dig?

var har jag skrivit att de ska fejka? jag skrev att om det är skönt ska de våga stöna


   
SvaraCitera

loquor: ? jag skrev att om det är skönt ska de våga stöna

blaserad: Vissa stönar ju bara inte?


   
SvaraCitera

mynona: Det är ett exempel på hur även män förtrycks av normen, för det är ju rätt löjligt att förställa sig även i den situationen och både givare och mottagare bekräftas ju av ljud - ja, det finns folk som är tysta som medfött personlighetsdrag också, men man märker nog vem som är det av naturen och vem som är det av norm

Ja. När jag var yngre tyckte jag det var pinsamt att låta för mycket. Funderade på varför och kom fram till att jag blivit konditionerad till det. Det är som du säger att båda bekräftas av ljud och det gör sexet jävligt mycket mer avslappnat, passionerat och intimt.


   
SvaraCitera

blaserad: blaserad: Vissa stönar ju bara inte?

nähä? jag pratar inte om det. om de tycker att det är skönt så ska de VÅGA stöna de ska inte hålla det inom sig för att de inte vågar


   
SvaraCitera

loquor: nähä? jag pratar inte om det. om de tycker att det är skönt så ska de VÅGA stöna de ska inte hålla det inom sig för att de inte vågar

I ditt ursprungliga inlägg tolkade jag det som att du anklagade alla som ej stönade för att hålla inne bara. My bad.


   
SvaraCitera

blaserad:

I ditt ursprungliga inlägg tolkade jag det som att du anklagade alla som ej stönade för att hålla inne bara. My bad.

ne jag menade att det är tråkigt med killar som typ ska va 'macho'-iga och inte stöna pga "killar stönar inte" eftersom de tidigare inläggen handlade om det


   
SvaraCitera
mynona

Skentrevlig:

Ja. När jag var yngre tyckte jag det var pinsamt att låta för mycket. Funderade på varför och kom fram till att jag blivit konditionerad till det. Det är som du säger att båda bekräftas av ljud och det gör sexet jävligt mycket mer avslappnat, passionerat och intimt.

Tumme uppEn ömsesidigt vinnande insikt! 


   
SvaraCitera

Vet inte om jag stönar eller inte, inte tänkt på de


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Vet inte om jag stönar eller inte, inte tänkt på de

Du är duktig på att stöna


   
SvaraCitera

schim:

Du är duktig på att stöna

okej tack


   
SvaraCitera

den här tråden alltså


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:
den här tråden alltså

Du är oxå duktig på att stöna bejbi


   
SvaraCitera