Aviseringar
Rensa alla

Störda föräldrar


Ämnesstartare

Det är stört vad jag är arg och ledsen nu..
Har träffat en skiitfin kille som jag verkligen tycker verkar vara värd att umgås med, men hans föräldrar verkar allvarligt talat hata mig. Dom känner mig inte och verkar inte ens ha lust att lära känna mig - utan låter sig styras av sina fördomar. Det känns som om allt jag säger eller gör uppfattas som "dåligt" "dumt" eller "tråkigt" av hans morsa..

Så nu undrar jag - hur fan hanterar man sånt här ?

Ska jag låta bli att träffa honom bara för att jag är rädd för föräldrarna, acceptera att föräldrarna hatar mig och träffa honom ändå eller vad fan gör man ?
Tips tack [chocked]


   
Citera
Ämnesstartare

låt bli att träffa hans föräldrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh, se det positivt, nu kan du vara ett as mot dom, slipper försöka få deras godkännande osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är han i din ålder är han ju snart myndig och kan skita i vad de tycker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

ar jag - hur fan hanterar man sånt här ?

Ska jag låta bli att träffa honom bara för att jag är rädd för föräldrarna, acceptera att föräldrarna hatar mig och träffa hono

Prata med killen om det. Be eventuellt honom prata med sin föräldrar, förklara åtminstone hur du känner[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

låt bli att träffa hans föräldrar

Svårt när jag ska hem till honom, men försöker så gott det går [crazy]

värdeuppgift:

äh, se det positivt, nu kan du vara ett as mot dom, slipper försöka få deras godkännande osv

Hahaha ja, fattar inte heller varför jag ska försöka göra ett gott intryck när dom redan verkar ha bestämt sig för att vara emot mig.

isola:

är han i din ålder är han ju snart myndig och kan skita i vad de tycker

Mm, det förstås [bigcheers] Bra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Mm, det förstås [bigcheers] Bra det

japp[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Svårt när jag ska hem till honom, men försöker så gott det går

du kan se det så här också att eftersom att hans föräldrar tycker att du är så dum så kan det bara bli bättre[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Prata med killen om det. Be eventuellt honom prata med sin föräldrar, förklara åtminstone hur du känner

Ah, thanx man, uppskattar alla seriösa svar [bigcheers] Har snackat med honom lite om det, han sa att dom bara var fördomsfulla - men jag får väl be honom att snacka med dom om dom fortsätter vara emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du kan se det så här också att eftersom att hans föräldrar tycker att du är så dum så kan det bara bli bättre

HAHA, kan hända, tror inte att jag kan få dom att tycka att jag är dummare iaf eftersom dom redan har dömt mig [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

tror inte att jag kan få dom att tycka att jag är dummare iaf eftersom dom redan har dömt mig

precis[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

an sa att dom bara var fördomsfulla - men jag får väl be honom att snacka med dom om dom fortsätter vara emot.

bra[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med dom, Tila Tequila gjorde det och det gick ju bra o så [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slå dina päron bazza din kille:F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Prata med dom, Tila Tequila gjorde det och det gick ju bra o så

Jahaa [surprised] Om det funkade för HENNE så måste det fan funka för mig asså [bigcheers]

Chickfactor:

slå dina päron

Tror inte jag kan slå HANS föräldrar
men...

Chickfactor:

bazza din kille:F

Absolut [bigcheers]


   
SvaraCitera