Aviseringar
Rensa alla

Större anus med tiden....?


Ämnesstartare

Jag ska snart ha sex med en kille jag känner. Ser fram emot det. Men jag är bekymrad över om det kommer att göra ont att bli knullad. För om man ser på bögporr så njuter ju killarna av när dom blir knullade. Men anushålet är ju ganska litet och kuken ganska tjock. Så hur stor skillnad är det på en vuxen mans anus och en ungdoms anus, i storlek? Skulle en som är 13 år kunna bli knullad av en normal stor vuxen kuk? Min parters kuk är nog kanske runt 10cm när han har stånd och kanske 2,5 cm i diameter. Är det för mycket för ett anus i min ålder?

Svara gärna!


   
Citera

XD


   
SvaraCitera

har hört att om man äter mycket plommon så får man större anus. Ca tjugo om dagen, isch


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

PMa burr han har stenkoll på sånt. [wink]


   
SvaraCitera

[wink]


   
SvaraCitera

Jävlar vad jag skrattade till rubriken, sry! [cool]


   
SvaraCitera

S3ON:

Jävlar vad jag skrattade till rubriken, sry! [cool]

Du tänkte
För Sverige i tiden
Men som:
För Anus i tiden
?


   
SvaraCitera

Xisco:

?

Vi säger det! [smile]


   
SvaraCitera

Hej. Om ni inte har haft sex överhuvudtaget innan rekommenderarjag dig att INTE ha analsex, iaf inte än. Börja med oralsex och sånt och prova er fram. Ni kan tillexempel börja med fingrar där bak och se hur det känns, om ni tycker det är skönt och gå vidare ifrån det sen. Lycka till


   
SvaraCitera

Använd glidmedel och kom ihåg att porrskådisar är just SKÅDISAR


   
SvaraCitera

NissePisse:

Jag ska snart ha sex med en kille jag känner. Ser fram emot det. Men jag är bekymrad över om det kommer att göra ont att bli knullad. För om man ser på bögporr så njuter ju killarna av när dom blir knullade. Men anushålet är ju ganska litet och kuken ganska tjock. Så hur stor skillnad är det på en vuxen mans anus och en ungdoms anus, i storlek? Skulle en som är 13 år kunna bli knullad av en normal stor vuxen kuk? Min parters kuk är nog kanske runt 10cm när han har stånd och kanske 2,5 cm i diameter. Är det för mycket för ett anus i min ålder? Svara gärna!

10 cm i omkrets är inte så jätte stort så det borde funka[smile] men tänk på att ha ett långt förspel och mjuka upp hålet innan så man inte är spänd, för då gör det ont.


   
SvaraCitera
Peppie

Du gjorde min dag, TS [chocked][rolleyes]


   
SvaraCitera

slappna av o använd glidmedel ba så går det bra. se till att inte ha massa bajs i rumpan också för då kan det nog bli lite euw.


   
SvaraCitera

kör bara på, om de nt känns bra så bara sluta? [crazy]


   
SvaraCitera