Aviseringar
Rensa alla

större bröst?


Ämnesstartare

Sockerpiller? Massa MASSA sockerpiller?

Annars, skit i pillrena och ät så du går upp i vik bara? Har testat detta själv faktiskt och fann det att funka förvånadsvärt bra. [y]


   
SvaraCitera
Åtta

JLm:

Vore möjligen omega-3-piller, i så fall, men jag är skeptisk.

Visserligen är det en fettsyra, men jag tänkte mer på Snickers, friterad kyckling och kolasås.


   
SvaraCitera

Fluorette:

ät så du går upp i vik bara?

går inte för alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

går inte för alla

Jo de blir alltid större, bröst består främst av fett. Men klart, har man anlag för riktigt små vill man inte bli överviktig bara för en väldigt marginell skillnad :/


   
SvaraCitera

Fluorette:

Jo de blir alltid större, bröst består främst av fett. Men klart, har man anlag för riktigt små vill man inte bli överviktig bara för en väldigt marginell skillnad :/

menar att alla inte har så lätt för att gå upp i vikt [crazy]


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

enhimmelskdrog:

menar att alla inte har så lätt för att gå upp i vikt [crazy]

En deciliter rapsolja om dagen på och i maten, så ska du få se på viktuppgång.


   
SvaraCitera

JLm:

En deciliter rapsolja om dagen på och i maten, så ska du få se på viktuppgång.

are u sure?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

menar att alla inte har så lätt för att gå upp i vikt

Men det kvittar väl om det är lätt eller ej? Gud ska veta att jag hade sjuukt svårt, men det GÅR, man får bara arbeta för det. Och om nu stora bröst är en så big deal för henne lär hon väl ha tillräckligt med motivation dessutom [crazy]


   
SvaraCitera

Fluorette:

Och om nu stora bröst är en så big deal för henne lär hon väl ha tillräckligt med motivation dessutom

fast samtidigt vet vi ju inte om hon redan är tjock eller inte [no-no]


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

enhimmelskdrog:

are u sure?

Nu säger jag du här, även om diskussionen är generell. 🙂 Om du ligger på jämn nivå nu, och varken går upp eller ned i vikt, så kommer en extra deciliter olja om dagen teoretiskt innebära upp tre kilo under en månad.


   
SvaraCitera

JLm:

Om du ligger på jämn nivå nu, och varken går upp eller ned i vikt, så kommer en extra deciliter olja om dagen teoretiskt innebära upp tre kilo under en månad

mjaaa kanske, du har säkert rätt [cute] tror inte det är så hälsosamt dock :c


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

enhimmelskdrog:

mjaaa kanske, du har säkert rätt [cute] tror inte det är så hälsosamt dock :c

Ett halvt kilo per vecka är helt ofarligt, så du kan ta litet mindre. Rapsolja är absolut inte onyttigt. 🙂


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

finns såna tabletter och krämer på olika hemsidor, men jag tvivlar på att dem fungerar :/


   
SvaraCitera

Åtta:

De här människorna vet inte vad de talar om. Det är klart det finns saker som gör att du får större bröst. Fett och socker, t.ex. Äter du en väldigt energirik kost utan att röra på dig så mycket så lovar jag att du kommer att få större bröst.

Det var väl inte sådär jätte smart? Då blir ju TS stor även på andra ställen. Och det kanske inte riktigt var det hon vill? Och som någon mer skrev, så kan inte alla gå upp i vikt så lätt, jag är en av dom som inte går upp i vikt vad jag än äter, dvs, ett levande bevis!


   
SvaraCitera