Forumet - Större bröst

Större bröst

625 0 15

Spana också in:

Tror det kostar runt 30-40 000. Alltså inte helt och hållet omöjligt att spara ihop till om du har jobb och bor hemma iallafall. Men mitt råd är att försöka inse fördelarna med små bröst. 
1. De är aldrig ivägen 
2. Lättare att leta knölar
3. De blir inte lika hängiga med åren
4. Det är fint (precis som stora)
5. 150kronors-bh:ar från typ h&m duger eftersom det inte behövs så mycket stöd
6. Du slipper ev. ryggbesvär orsakade av vikten

Boobs som boobs, de flesta killar bryr sig inte om storleken. Vi gillar boobs för att det är boobs. Alla gillar boobs. 

Känns dumt att förstora dom, de blir tyngre och kan orsaka rygg problem. Bättre att du acceptera hur fom är och va nöjd över dom! För att förstora brösten gör du oftast inte för din egen skull, utan bara för andras. Och ändå så bryr sig inte så många killar om storleken... Eller kanske bara jag som har missuppfattatt allt detta...?
En sak som absolut funkat för mig: köp helt vanlig baby olja, masers in oljan i dina bröst under ca 5 mins tid, spola sedan av me iskallt vatten, ingen aning om varför de funkar (kanske inte ens funkar, kanske bara ja som inbillar mig) men läste detta på en blogg för väldigt länge sedan och de funkar utmärkt för mig
Åh tack så mycket!!! :D
:-)): En sak som absolut funkat för mig: köp helt vanlig baby olja, masers in oljan i dina bröst under ca 5 mins tid, spola sedan av me iskallt vatten, ingen aning om varför de funkar (kanske inte ens funkar, kanske bara ja som inbillar mig) men läste detta på en blogg för väldigt länge sedan och de funkar utmärkt för mig