Aviseringar
Rensa alla

Större bröst?!


Ämnesstartare

Geigerzähler:

Fel.

Alltså, det som spelar roll är hur din kropp fungerar i kombination MED ett visst sorts p-piller, vissa har som biverkning att man får svullna bröst men det betyder inte att just DU får det av något alls. Det är inget som man bör försöka åstadkomma med hjälp av p-piller, tänk på att det är hormoner som du faktiskt kan dö av även om du är ung, normalviktig, har en släkt helt fri från hjärt-/kärlsjukdommar och är frisk.

De alternativen du har är:
- Var nöjd för hur du ser ut.
- Gå upp i vikt.
- Bröstförstoring.

Oj detta visste jag inte ens! Tusen tack, får mig att tänka om lite 🙂 nja, gå upp i vikt skippar jag nog 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Många som tror att de fått större bröst av sina p-piller är tjejer i 15-16åringar som börjat käka p-piller och så har tuttarna vuxit av helt naturliga skäl. Jag fick inte tuttar för än jag var 18.

Sooo u are telling me att jag ska vänta ett heeelt år till! 🙁 hm, tråkigt nu till sommaren när jag ska visa mig i bikini :/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Pic!

Dafuuq


   
SvaraCitera

beror ju osså på hur brösten är i förhållande till din kropp, 

hursomhelst så tror jag att du duger som du är, och är du inte nöjd så finns där en hel del lösningar. 

men det viktigaste är att du tänker efter före du tar något beslut, och försök att vara nöjd med don kropp!! se på t ex småbröstade modeller osv 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
beror ju osså på hur brösten är i förhållande till din kropp, 

hursomhelst så tror jag att du duger som du är, och är du inte nöjd så finns där en hel del lösningar. 

men det viktigaste är att du tänker efter före du tar något beslut, och försök att vara nöjd med don kropp!! se på t ex småbröstade modeller osv  

Jag är 185 och har "normal" kroppsbyggnad. Väger 75kg. Men med tanke på att jag är såpass lång vill jag ha större bröst så jag får nice form på kroppen :/ jag är la hyfsat nöjd med min kropp, men tycker att det hade varit skönt med större bröst. 🙂  


   
SvaraCitera
reben

HopeLess:   

Citatet som jag brukar använda - om du inte accepterar dig själv, vem ska då kunna acceptera dig?  

va betyder d


   
SvaraCitera

Vissa ppiller får brösten att svälla lite pga hormoner, men det är ej alla.
Var nöjd med dina bröst och skit i vad alla andra säger. Bröst är till för att mata barn med och är rätt jobbiga att ha i vägen när de är stora. Pendlar man sedan i vikt blir stora bröst rätt fula mvh erfarenheten.


   
SvaraCitera

Get chipstuttar 


   
SvaraCitera

Min kompis åt p-piller förut, brösten blev större och inte mindre när hon varit utan i flera månader


   
SvaraCitera

Docka ger piller minskad sexlust


   
SvaraCitera

schim:
Min kompis åt p-piller förut, brösten blev större och inte mindre när hon varit utan i flera månader

pga: viktuppgång alt pubertet. all effekt man får av ppiller avtar när man slutar med dem.


   
SvaraCitera

schim:
Docka ger piller minskad sexlust

det är OLIKA. minskad sexlust är en biverkning, och det drabbar knappast alla.


   
SvaraCitera
Exner

isola: . Bröst är till för att mata barn med och är rätt jobbiga att ha i vägen när de är stora.

Näsan är till för att ha snor i. Är du nöjd med näsor, så länge de är snoriga?


   
SvaraCitera

isola:

pga: viktuppgång alt pubertet. all effekt man får av ppiller avtar när man slutar med dem.

Isåfall har hon inte påverkats alls av pillerna

Blivande_japan:

det är OLIKA. minskad sexlust är en biverkning, och det drabbar knappast alla.

Nej visst men börjar man med de i tidig ålder märker man ju knappast nån skillnad


   
SvaraCitera

schim: såfall har hon inte påverkats alls av pillerna

Alla påverkas ju på ett eller annat sätt medan de tar dem


   
SvaraCitera