Aviseringar
Rensa alla

större bröst p-piller?


Ämnesstartare

halo! idag fixade jag och en kompis p-piller. det är neovletta, är det någon som har de och som fått större bröst? är det andra biverkningar, som vad i så fall ?

tacksam för svar 🙂


   
Citera

är större bröst negativt?


   
SvaraCitera

Minns inte. Sa nog någon gång i början att jag fått större bröst men de verkar fortsätta växa så det kanske inte har med p-pillerna att göra.


   
SvaraCitera

nej du kommer få pojkbröst


   
SvaraCitera

haha, helt rätt forumdel.

har inte fått större bröst av neovletta, eller kanske lite. men tror inte det hade med dem att göra. andra biverkningar? gnällig som fan & gick upp lite i vikt i början.

great success.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Jag fick större bröst efter som att jag blev så jävla fet.


   
SvaraCitera

ja, man går upp i vikt av dom = fetttt.. = bröst..


   
SvaraCitera

gick upp i vikt av dom, fick även större bröst men det var antagligen pga viktökningen ja.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tar iofs bara minipiller, men jag fick ganska mycket större bröst av dem, de gick från A till nästan C på bara ett par månader! Väger mig nästan aldrig så vet inte om jag gick upp i vikt, men det tror jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymus92:

är det någon som har de och som fått större bröst?

JAAAG. vet inte om det var för att jag 'växte på mig' eller inte (började ju trots allt med det när jag var typ.. 16? kanske)

jag har haft två sorter. först hade jag neovletta (som ni antagligen har fått) och mådde skit, fick sämre hy, 'blodstopp', blev känslig för lukter osv. men det kan ju funka bättre för er[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera