Aviseringar
Rensa alla

Större penis med Jes-Extender?


Ämnesstartare

Är ny här på forumet 🙂
Satt och sökte lite efter folk som har erfarenhet av Jes-Extender men hitta inte ett skit här inne om det.
Jag kollade på en sida http://www.storrepenis.se och vad man har läst lite på andra sidor så skall denna vara en hitt men jag vill skapa mig en lite större uppfattning om denna.
Är det någon här inne som har fått större penis av denna? [bigsmile]
Om det finns någon här, hur länge har ni då kört med den samt fukar det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Större i viloläge
Stefan Arver, chef för andrologiskt centrum på Karolinska universitetssjukhuset, testar just nu en penissträckare på en av sina patienter.

– Vi har bara testat den i några månader så det är för tidigt att uttala sig om resultatet. Men de vetenskapliga undersökningar som gjorts på den sträckare vi använder oss av visar att metoden fungerar.

– Det handlar om några extra centimeter i slakt och erigerat tillstånd. Vid operation blir penis först och främst större i viloläge. Sträckaren gör också penis tjockare, säger han.

Att penissträckaren skulle förbättra mäns erektion och ejakulation stämmer dock inte.

– Nej, inte fysiskt, mentalt i så fall.

– Men det här är ingen engångsgrej. Man måste bära den i sex till nio timmar om dagen, varje dag.

”Centimenterna stannar kvar”
I Sverige är genomsnittslängden för en penis 14,6 centimeter.

– I snitt får man en 2,8 centimeter längre penis vid erektion om man använder den tolv timmar om dagen, sju dagar i veckan under fyra månader, säger Jes Bech Müller på Dana Medic som säljer penissträckaren Jes-Extender.

– Centimeterna stannar kvar även efter att man slutar använda sträckaren.

Känns ju inte direkt värt besväret...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter inte helt fel.
Hitta dock en ny sida av en ny variant av den tydligen.
Ser lite fränare ut =)
Kan dock inte hitta så mycket om den hur kvalitén är m.m.
Men den sr lite mer tilltalande ut än den vanliga Jes-Extender.
Den nya heter MaleEdge och jag hitta den på extra-stor.se . Någon som har koll på den? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det värt det[smile]


   
SvaraCitera

2,8 centimeter kommer inte göra dig starkare, mer självsäker eller en bättre man i sängen.


   
SvaraCitera

Lika bra att vara nöjd med sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow, skulle varit coolt att ha 4,8 cm penis[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

2,8 centimeter kommer inte göra dig starkare, mer självsäker eller en bättre man i sängen.

Det gör dock en hel del för självkänslan.

Det behöver inte ha att göra med sex överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

majkie2:

Det gör dock en hel del för självkänslan.

Självkänslan sitter inte i kuken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Självkänslan sitter inte i kuken.

För vissa kanske den gör det.

Jag skulle absolut tycka att det var värt det med en såndär, större kuk är häftigare, coolare, och snyggare. Jag skulle bli mycket gladare av det.

Sen om det har någon praktisk nytta eller inte är skitsamma.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Självkänslan sitter inte i kuken

neej det gör den inte men där emot så finns det andra känslor som spelar med 😀


   
SvaraCitera

Min kille köpten en såndär extender ifrån kingsizing.com för ca 1000 :- han har inte använt den så jette länge änu men jag tycker att den känns lite större 🙂 och den är hårdare när jag tar den i munnen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera